Istanbul Aku Datang Dengan Singapore Airlines!

Istanbul aku datang! Sebut ja Istanbul, terus teringat cerita romentik gandingan Lisa Surihani, Beto Khusyairi dan Tomok. Korang dah tengok belum? Tengoklah wei. Syokkk.



Dalam cerita tu, dia bukan cerita pasal kisah cinta romentik saja. Tapi dia banyak tunjukkan dekat penonton sekaligus macam bawa kita pergi tengok tempat-tempat yang best dekat Istanbul tu. Memang lawa gila walaupun cuma tengok dari kaca tivi.

Dan korang tau tak, Istanbul ni antara tempat fevret yang pelancong dari serata dunia nak datang melancong. Termasuk lahhhh kita kita ni. Haa nampak sangatlah Istanbul ni the most wanted place to go kan. Eee nak sangat jejakkan kaki dan tengok dengan mata kepala sendiri keindahan tempatnya. Barulah puas hati.


Nak tempah tiket ke sana takpayah nak serabutkan kepala sebab Traveloka ada nak senangkan kerja. Tap tap guna jari je done beli tiket. Yeayyy!

Macam aku sendiri, aku sangatlah pentingkan keselesaan sepanjang perjalanan untuk sampai destinasi. Kalau dekat perjalanan makan masa sejam je takpe. Boleh tahan lagi. Kalau dah berejam lepastu jauh-jauh pulak. Memang kena utamakan keselesaanlah.

Yang mana perangai sama sejibik sejebon macam aku tu, why not beli tiket melalui Singapore Airlines online booking! Singapore Airlines Limited ni ialah sebuah syarikat penerbangan kebangsaan Singapura. Singapore Airlines beroperasi di habnya iaitu di Lapangan Terbang Changi Singapura dan menghubungkan Singapura dan Asia Tenggara, Asia Timur, Asia Selatan, dan pasaran "Laluan Kangaroo"! Apa yang menarik, Singapore Airlines juga menawarkan penerbangan ke Istanbul!

Kabin pesawat Singapore Airlines ni boleh tahan luasnya ditambah lagi dengan pelbagai kemudahan yang bertaraf antarabangsa. Wuiii. Antarabangsa tu uolsss. Jangan main-main ye. Tak peliklah kan kalau setiap tahun Singapore Airlines ni dapat macam-macam anugerah dan pengiktirafan dari pelbagai agensi penerbangan dunia.


Untuk penerbangan jarak jauh macam nak ke Istanbul ni, Singapore Airlines adalah pilihan yang tepat dan padu. Sebab korang boleh pilih nak ambik kelas ekonomi, premium ekonomi, business class atau first class ikut kesesuaian korang.

Kalau ada budget lebih, apa kata cuba premium economy. Dia kira kelas antara business dan economy class dengan harga yang mampu milik lepastu dilengkapi pula dengan kemudahan yang cukup selesa sepanjang penerbangan korang ke Istanbul.

Apa yang menarik dengan premium ekonomi kelas ini adalah, korang akan dapat seat yang sedikit luas berbanding dengan kelas ekonomi. Jadi untuk penerbangan yang panjang ni, korang boleh lah nak regangkan kaki sebelum mendarat nanti. Ahhh lega sikit.

Selain tu, seat korang juga akan dilengkapi dengan kemudahan tambahan lain seperti USB port, lampu bacaan yang boleh dilaraskan, dan juga power port kalau korang nak charge gadget masa atas kapal nanti.

Dan yang best nya, korang boleh book siap-siap sehingga 24 jam sebelum mendarat apa yang korang nak makan atas flight nanti dengan kelas ni. Makan penting tuh. Nak topup tenaga.

Kelas premium ekonomi ni jugak menyediakan kemudahan hiburan atas flight yang lebih banyak serta layanan prioriti daripada urusan check-in, boarding sehinggalah tiba ke destinasi anda. Kira korang ni antara yang diutamakanlah masa urusan nanti.

Jadi nak tunggu apa lagi? Jom booking flights to Istanbul dengan Singapore Airline sekarang melalui Traveloka! Kemudahan dahlah tip top. Harga pula berpatutan. Mana nak cari airlines cenggini woii manaaa???

Ohye, yang mana taktau Traveloka tu apa. Meh nak bagitau. Traveloka ni adalah sebuah laman sesawang yang ditujukan khas terutamanya untuk pelancong luar dan dalam negara yang nak cari tiket kapal terbang dan juga hotel dengan cara yang sangat mudah.

Bila korang gunakan laman sesawang ni, korang juga akan dapat manfaat lain seperti tawaran tiket kapal terbang yang termurah. Haa termurah tau. Caranya mudah sangat. Apa yang korang cuma kena buat, bila dah masuk website Traveloka. Isi je maklumat dalam kotak pencarian yang disediakan. Maklumat tu macam destinasi tujuan mana korang nak pergi, tarikh penerbangan bila nak pergi dan juga bilangan penumpang berapa ramai yang nak pergi.

Kalau dah siap masukkan semua maklumat tu, tekan butang cari dan kemudian walla! Laman sesawang ini akan senaraikan harga tiket kapal terbang dari yang murah sampailah yang mahal untuk korang pilih.

Tapi kannn. Kalau nakkkkk lagi senang. Apakata install je apps Traveloka dekat phone korang tu. Lagi senang weii. Sekarang kan zaman apps. Apalagi, install lah sekarang!
Previous
Next Post »