Berhenti Jadi Blogger Sepenuh Masa


Cuti saya akan berakhir. 03/06/2012 saya dah kena datang UiTM Kota Kinabalu untuk mendaftar. Tapi , 01/06 saya dah gerak dari Sandakan ni pergi Kota Kinabalu. Tinggal dekat kampung 2 hari sebelum pergi mendaftar.


Maknanya , jawatan saya sebagai blogger sepenuh masa terpaksa saya lucutkan buat sementara waktu. Dan saya akan menjadi pelajar sepenuh masa. Hehe. Berhenti menjadi penulis blog? InsyaAllah tak. Saya akan terus menulis sebab itu adalah hobi saya. Sampai bila saya akan menulis , tu saya serahkan pada Allah s.w.t.. Cuma untuk sekarang , saya tak akan berhenti menulis.


Kemungkinan besar selepas ni saya akan jarang dan tersangat jarang untuk online apatah lagi untuk menjenguk blog saya ni. Laptop ada , broadband je takde. InsyaAllah kalau ada rezeki , dapat juga nanti saya online.


Dan kemungkinannya lagi , saya cuma akan buat entri yang autopublish. Maknanya , blog saya akan sentiasa berupdate tapi tiada aktiviti blogwalking ke blog anda. Maafkan saya ye. Dan jugak , mungkin komen-komen yang ditinggalkan dalam entri autopublish tu akan lambat saya approve sampai saya dapat online semula.


Doakan saya semoga saya berjaya di sana nanti. ^^,

Previous
Next Post »

6 Comments

Click here for Comments
akmall
admin
June 2, 2012 at 8:21 PM ×

eh... takpe2.. okay la tu.. dapat belajar.. keep ur priority prior.. well. that's why we called priority... well.. do ur best okay?

Reply
avatar
Yumida
admin
June 2, 2012 at 8:43 PM ×

moga menjd pelajar yg hebat n cemerlang..gdluck tia :)
follower ke 1986

Reply
avatar
Cik Mizah
admin
June 2, 2012 at 9:13 PM ×

InsyaAllah....bye2 and good luck kakTIA...

Reply
avatar
rAIHan
admin
June 2, 2012 at 9:15 PM ×

good luck tia..=)

Reply
avatar
June 2, 2012 at 11:58 PM ×

kota kinabalu..jauh sangat tu..haha

Reply
avatar
June 29, 2012 at 8:57 AM ×

belajar rajin2 jangan berhenti jadik blogger hihihi

Reply
avatar