Lazada Online Revolution Blogger Contest


Tiap kali Lazada buat sale gempak-gempak, tak pernah lupa pada blogger macam aku. Ni yang terbaru ni Lazada Online Revolution.

Jom menjawab soalan-soalan cepumas dari Lazada.

a. Do you remember the first product that you ever purchased online? What was it and how was your experience?

Tahun 2017 ni adalah tahun pertama aku mencuba untuk shopping dekat Lazada. Produk pertama yang aku purchased ialah barangan kosmetik dan barang Andy untuk repair handphone dia.

Mula-mula macam takut juga. Barang tak sampai ke apa. But then Alhamdulillah barang-barang sampai dengan cepat dan selamat pulak tu. Bayaran postage pun murah jugak woo. Thanks to Lazada!

b. Which types of products would you prefer buying online?

Aku nak beli barang mainan Asyraf. Since dia dah nak masuk 9 bulan, aku nak belikan barang mainan yang berbentuk education. Sambil main, sambil belajar kan?

c. What to you love about online shopping?

Online shopping ni best tau sebab menjimatkan masa. Andy pun sekarang dah busy sebab dia buat PJJ. Sabtu Ahad pun ada kelas. So kitorang takde masa sangat nak shopping bagai dekat luar.

Bila ada online shopping ni rasa macam, ahhh THANK YOU THANK YOUUU.


d. Which products did you buy or are you planning to buy on Lazada during the Online Revolution sales?

Apa aku nak beli dekat LAZADA eh? Aku nak memory card. Memory handphone aku low kot. Kalau dapat beli satu dekat Lazada, mesti syok! hehee

So korang jangan tertinggal untuk join Online Revolution (https://www.lazada.com.my/online-revolution) yang akan berlangsung dari 11 November hingga 14 December 2017.
Previous
Next Post »

1 Comments:

Click here for Comments
E'in
admin
December 20, 2017 at 11:53 AM ×

good luck.. :)

Congrats bro E'in you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar