Segmen Weh! Halah, die bukan nak baca pun apa aku type

Kali ni Tia nak join segmen dari abang Zam memandangkan sebelum-sebelum ni segmen tu tak kena tepat kat hati Tia. Tapi sekarang, dah mengena so Tia harus join. Haha!

Tia tau entri Tia ni takkan dibaca punya oleh dia yang pernah lukakan hati Tia. Entri kali ni agak kasar ye. Harap maklum! XD


Ke hadapan dan terus ke longkang kau yang bernama bekas kekasih aku ..

Aku tau kau takkan baca punya blog aku ni sebab tu aku buat entri terbaik punya untuk kau mangkuk. Kau tau tak yang kau dah sakitkan hati aku dulu? Ohh. Kau tau tapi buat-buat tak tau. Bagus sangatlah tu.

Sesedap rasa kau je kan nak tigakan aku dulu. Mentang-mentang masa tu aku tak boleh hidup tanpa kau (kalau tak sesak nafas aku). Senang-senang kau tambah cawangan kan. Kau tau kelemahan aku yang masa tu aku sayang gile dekat kau sebab tu kau pahat kat kepala kau 

"Alaa, minah ni tak boleh hidup tanpa aku. Aku pasang 10 pun, dia takkan tinggalkan aku punya."

Betullah orang cakap kan. Bila kita sayang orang tu, jangan sayang sangat sebab nanti kita akan benci teramat dekat orang tu. Well, aku tak benci kau sebab aku dah pun ada pengganti.

Sorrylah! Pintu hati aku dah tak boleh buka untuk kau walaupun aku tau kau sekarang dah terhegeh-hegeh nak dekat aku balik. Dah tak payahlah nak mengharap dengan aku lagi. Kau doa ajelah yang terbaik untuk aku. Semoga kau bahagia. Apa? Tak bahagia? Padan muka kau. Lain kali mainkan orang lagi supaya orang lain pulak mainkan kau.

Previous
Next Post »

13 Comments

Click here for Comments
Diyanieee
admin
May 1, 2011 at 11:34 AM ×

ada pengganti suda ko nong? hehehhe..



























ui..
kenapa kan hitam saja blog mu nie? eheee

Reply
avatar
Unknown
admin
May 1, 2011 at 12:10 PM ×

HAHAHAHA. padan muka dia. Dia buat kat orang , dia akan kena balik. KARMA.

btw, semoga berbahagia dengan pengganti baru tu. Ehemm =)

Reply
avatar
Abang Zam
admin
May 1, 2011 at 12:50 PM ×

biasalah tu tia...lelaki mmg macam tu..sekali dah ludah kadang2 nak jilat balik

cari lah lelaki yg sesuai..kalau rasa taksedia lgi nak bercinta

tak payah bercinta lagi

btw, thangs juin tia..hehehe..nt abg review kaw2

Reply
avatar
Anonymous
admin
May 1, 2011 at 1:45 PM ×

Sabar je ye. Go on with u new life. Tak usah fikirkan orang macam tu. Buang masa je.

Reply
avatar
May 1, 2011 at 4:13 PM ×

setju , tapi belum lagi ada pengganti ..
=(

Reply
avatar
tiefazatie
admin
May 1, 2011 at 4:28 PM ×

sabo je la..kte bako...kte bako je..hihi

Reply
avatar
Scripters
admin
May 1, 2011 at 6:01 PM ×

Jika entry ini ditujukan khas buat si dia bermakna anda masih mengingatinya. Dia lagi akan berbangga. Sebaiknya anda kunci saja mulut anda dan jangan ingat lagi pada dia...perkataan benci juga tidak seharusnya diucapkan, biar dia tertanya2 apa perasaan anda terhadapnya kini. Bagi saya anda buat entry ini menunjukkan anda telah kalah....

Oh ya, saya ercari2 shout mix anda tetapi tak jumpa...almaklumlah saya masih baru dalam dunia blogger ini...Saya dah follow awak...jemput dtg baca enovel terbaru Suhana Karissa di blog cerita aku.

Reply
avatar
Headmaster
admin
May 1, 2011 at 6:49 PM ×

oi zam.ne de org ludah jilat balik.kaw mandai2 kan.

Reply
avatar
Unknown
admin
May 1, 2011 at 7:15 PM ×

@Cerita Aku : entri ni sekadar buat pengajaran kepada orang lain . sudah semestinya entri ni tak akan dibaca oleh si dia . no doubt ! huhu..

Reply
avatar
Ayie
admin
May 1, 2011 at 7:47 PM ×

Headmaster- ada kot bro.. cuba tanya brader zam, dia jilat balik tak.. hahahaha..

Reply
avatar
Akunyer
admin
May 5, 2011 at 4:42 AM ×

tiap orang punya kisah sedih.... harap Tia sabar okeh..? thanks 4 sharing :)

Reply
avatar
nur maisarah
admin
May 10, 2011 at 8:16 PM ×

haha. best lah bace luahan hati tia. :)

Reply
avatar
Unknown
admin
May 10, 2011 at 8:24 PM ×

@cik azeya : isk ! malu pulak Tia bila baca balik entri ni . haha . thanks baca cik azeya ;)

Reply
avatar