Solusi Sementara

Bukan terlalu memilih atau membenci.
Tapi aku cuba mencari strategi.
Biar tetap bersama asalkan tidak berkelahi lagi.
Seperti apa yang sudah berlaku sebelum ini.

Sejujurnya hati aku bukanlah besi berani.
Yang tak ada rasa walau dipukul berkali-kali.
Aku cuma mahu mengelak dari timbul rasa benci.
Kerana itu aku memilih solusi ini.

Mungkin kita takkan jadi seperti dulu.
Di mana ada kau, di situ ada aku.
Kerana peristiwa yang telah berlaku.
Hubungan ini diuji sementara waktu.
Maka, cekalkan hati yang berlaku biarkan berlalu.

Semoga Dia memberi kita jalan untuk menyelamatkan ukhuwwah yang hampir mereput.

Previous
Next Post »

1 Comments:

Click here for Comments
ary_lee
admin
May 13, 2014 at 12:54 AM ×

Jauh tidak bermakna berpisah.
Dekat tidak bermaksud bersama.
*deep*
BwahahahaXD

Congrats bro ary_lee you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar