Jadi Agen Topup, Jual Topup, Modal Rendah

Assalamualaikum.

Dah lama tak share pasal agen topup ni. Okey, soalan pertama. Siapa di sekeliling korang yang guna topup tiap hari buat hantar mesej, call sana sini, internet? Haa, mengakulah korang pun guna topup juga kan? Eh, aku memang kena guna topup. Kalau tak, tak ber-update-lah blog aku ni. Nak guna internet, kena beli pakai topup juga kan?

Aku sendiri agen topup. Kelebihannya? Banyak. Yang penting niat. Jadi agen topup bukan sebab nak kaya okey. Kalau tu niat utama, jangan hairanlah kalau korang asyik merungut sebab duit tak berkepuk-kepuk bawah bantal. Niat utama nak jadi agen topup untuk bantu orang lain. Macamana?

Okey macam ni. Peranan agen topup ni sama macam akak-akak dekat kedai luar tu yang jual topup. Tak payah guna mesin besar-besar, berat-berat, mahal-mahal sebab alat utama yang korang perlukan adalah telefon bimbit yang memang sudah menjadi keperluan asas kita semua. Aku ulang, handphone. Yang penting korang ada handphone.

Cara nak topup memang mudah. Budak tadika pun boleh buat kalau kita ajar dorang. Yang ni, aku akan guide sendiri siapa yang daftar jadi agen dengan aku. Kalau cerita semua dekat sini pun payah juga kan.



Sekarang cerita pasal modal. Harga untuk jadi agen adalah RM30 dan akan diberikan modal PERCUMA RM5 untuk korang mula. Risikonya memang rendah. Ye, aku tau korang takut kena tipu. Tapi macam yang aku katalah. Risiko rendah sebab harga untuk daftar jadi agen topup sangat murah.

Tambahan lagi, bila korang nak tambah modal. Minimum adalah RM10 berbeza dengan syarikat-syarikat lain yang meletakkan jumlah maksimum tambah modal sampai RM100.

Maklumat lebih lanjut, hubungi 0138521382.


posted from Bloggeroid

Previous
Next Post »

1 Comments:

Click here for Comments
Unknown
admin
September 30, 2014 at 1:27 PM ×

Akak pun guna topup..tapi topup dua bulan sekali..heheh..sebab ada tepon umah..:p

Congrats bro Unknown you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar