Rindulah Sangat



Assalamualaikum.

Aduh, aduh, aduhhh. Lama sangat tak update blog tercinta. Alasan, sibuk. Ah! Biasa sangat bagi alasan tu. Tapi seriously, aku memang sibuk dengan dunia aku sebagai seorang pelajar. Tambah lagi dengan internet yang susah nak ada.

Sekarang aku sibuk nak buat persiapan menghadapi peperiksaan akhir. Okey, aku teruja. Tak lama lagi aku akan tamatkan semester 5 ni dan say hi pada semester 6. Teruja yang amat. Rasa macam tak percaya.

Baiklah. Tak boleh nak membebel sangat. Esok kelas pagi jam8. Assignment tak siap. Ni rancang nak bangun subuh. Mohon diri akan tersedar sebab sekarang aku dah rasa mengantuk tahap kritikal.

Oh lupa. Lama aku tak update blog, tak sangka ada juga pelawat ye. Tu analytic dari nuffnang aku ambik. Tapi aku tau tu pelawat yang datang dari google. Takpelah. At least, taklah berhabuk blog aku ni kan.

So, jumpa next entri. Aku usaha untuk rajin update. Kalau tak rajin juga, sila faham-faham sendiri. Hahaa. Kbaii..

posted from Bloggeroid

Previous
Next Post »

4 Comments

Click here for Comments
Unknown
admin
September 2, 2014 at 4:20 PM ×

utamakan mana yang penting dulu Tia..:)

Reply
avatar
ary_lee
admin
September 4, 2014 at 10:27 PM ×

Bukan Tia je. Ary pun.. Rindu dah bebenar nak back to bright ary... Bright ary? HahahaXD

Reply
avatar
mysha
admin
September 5, 2014 at 3:57 PM ×

Cepat rajin2 hapdet hehehe

Reply
avatar