BEN ASHAARI KENANG MASA SEKOLAH


Banyak sebenarnya kenangan masa zaman sekolah dulu. Sehari taip pun belum tentu boleh siap. Tapi dalam banyak-banyak tu, ada kenangan yang Tia masih ingat sampai sekarang. Tia pernah kantoi dengan cikgu sebab ponteng kelas.

Kerja sekolah yang cikgu bagi tak siap, takut kena marah pontenglah. Tapi last-last ketahuan jugak. Cikgu marah sangat sebab Tia dengan member Tia sorang tu ponteng. Itulah pertama dan terakhir. Tia dah tak nak ponteng-ponteng. Nanti pihak sekolah panggil ibu datang sekolah lagi susah.

Banyak-banyak denda yang cikgu pernah bagi, Tia paling tak suka dengan denda jalan itik. Malu sangat. Dah tu kena jalan terkedek-kedek depan kelas kakak dan abang senior pulak. Nasib baik Tia kat tengah-tengah. Boleh cover malu sikit.
Previous
Next Post »

8 Comments

Click here for Comments
Syuxer
admin
April 27, 2011 at 12:17 AM ×

waalaikumussalam..:)..tq sudi singgah blog kita..emm selamat berblogging..selalulah blogwalking kat blog orang lain ye n follow dorang,komen entry dorang..

Reply
avatar
April 27, 2011 at 12:19 AM ×

salam...

zaman sekolah yg best...

** folo ur blog..

Reply
avatar
April 27, 2011 at 12:28 AM ×

hai tia..thanks sebab datang blog adah walu xfollow..adah follow sini ok..selamat berblogging...rajin jalan kat blog kengkawan..dapat ilmu berbeza setiap hari..

salam perkenalan..^_^

Reply
avatar
April 27, 2011 at 12:41 AM ×

tia..adah bukan paksa tia follow adah la syg..malu adah tau..adah sokong tia ok..thanks follow adah jugak..sebab ikhlas tau..jgn terpaksa..+_+..

Reply
avatar
puttery
admin
April 27, 2011 at 3:41 PM ×

salam-
boleh tak letak chatting kat blog awak...sush nk feed back awak lekkk
....
pape ....bole suh saya ajar....salam kenal
dan selmt dtg dunia blog k=D

Reply
avatar
April 27, 2011 at 8:21 PM ×

zaman sekolah memang best..paling tak leh lupa kena denda sambil nyanyi lagu axion... alaaa yg jari-jariku tak sakit lagi... malu gila kot time tu

Reply
avatar
April 27, 2011 at 9:58 PM ×

cakk cakk..hehe teringat zaman sekolah, singgah dari blog abg ben ! jom vote abg ben kat sini :)

http://alyaesprezzo.blogspot.com/2011/04/vote-ben-ashaari.html

Reply
avatar
FizA
admin
April 28, 2011 at 5:42 PM ×

singgah dr blog abg ben & follow.. :)

zaman sekolah paling best kan? ^^

kalau rajin singgah la..

http://akupunyacita.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-kenang-masa-sekolah.html

Reply
avatar