Ketagih Beras Mentah

ketagih beras mentah

Selama ni Tia ingatkan orang ketagih dengan rokok je. Tak sangka dengan beras pun boleh ketagih. Pelikkan. Pelik tapi benar. Kenapa pelik? Sebab beras tu beras mentah. Bukan beras yang dah jadi nasi.

Masa Tia dekat sekolah dulu ada sorang member yang memang ketagih lah dengan beras ni sampai pergi sekolah pun siap boleh bawa bekal simpan dalam poket baju. Masa sembang-sembang, dia celuk poket segenggam beras kat tangan. Lepas tu dikunyah lah.

Ada lagi yang Tia tau, kakak member Tia suka sangat makan beras. Dari sekolah menengah sampailah kahwin sampailah ada anak. Masa nak pergi kerja boleh pula bawa bekal beras. Kenapa orang boleh ketagih dengan beras ye?
Previous
Next Post »

3 Comments

Click here for Comments
Bro Ery
admin
April 30, 2011 at 3:19 PM ×

Erk, boleh hadam ke makan macam tu sekali -.-

P/s: Miss Tira convocation. Bro Ery jalankan tugas blogwalking :)

Reply
avatar
April 30, 2011 at 3:33 PM ×

@Bro Ery : yang tu Tia tak tau pulak . hehee ~

Reply
avatar
shatooman
admin
April 30, 2011 at 3:59 PM ×

ekkk...beras pon ada nikotin ke?? pelik2 manusia ni~

Reply
avatar