Lesen Kereta

Umur aku dah 24. Eh, 24 ke? Hewhewhew. Actually, tak cukup 24 pun. Masuk bulan November nanti baru genap. Tapi hakikat yang umur aku 24, tak boleh nak elaklah kan? Hahaaa.

Dah lama aku mengidam nak bawa kereta. Seumur hidup, adalah dalam dua kali aku merasa bawa kereta orang. Manual sekali, auto sekali. Bawa dua-dua pun best. Ni umur aku dah masuk 24, masih tak ambil lesen lagi. Dalam family aku pun, cuma ayah dengan ibu je yang boleh bawa kereta. Aku anak sulung. Kalau yang sulung pun tak ambil lesen lagi, adik-adik pun memang tak lah kan.

Nak cakap risau sangat tak ada lesen kereta tu taklah juga kan. Bukan aku tak nak ambil. Tapi harga murah sangat. Aku ni kerja pun tak lagi. Duk habiskan beras dekat rumah je. Aku plan, tunggu lepas dapat result final exam nanti baru fikir nak buat apa. Nak sambung ijazah, kena fikir beribu kali dulu. Tapi tu lah, aku pun tak boleh nak ramal masa depan. Apapun, aku kena tunggu lepas dapat result dulu.

Ambil lesen ni kira one of my dream lah kann. InsyaAllah. One fine dayyy.

posted from Bloggeroid

Previous
Next Post »