Masih Pengantin Baru

Dah nak masuk empat bulan ai tak hapdet uolsss. Macam-macam dah jadi sebenarnya. Tak sempat nak cerita semua. Masa betul-betul tak cukup. Ada je halangan. Sekarang dah dapat hapdet sikit, seronok jugalah. Tapi kan, tapi kannnnn. Tak tau nak cerita yang mana satu dulu. Hahaa!

So, dah masuk perenggan kedua ni rasanya tau dah kot nak fokus cerita apa. I guess.

Actually, aku dah selamat jadi isteri orang pada 9 Mac 2016. Ada cerita juga tu. Tapi nanti aku cerita. Eh, ehhh. Jangan nak mengada k. Aku kahwin bukan sebab eksiden ke apa eh. Aku kahwin cara elok. Alhamdulillah. Allah permudahkan semuanya. Dari awal perkenalan, sampai merisik, bertunang dan akhirnya ke jinjang pelamin.

Perasaan aku bercampur baur. Tapi aku tau. Ini jalan terbaik yang Allah dah sediakan untuk aku dan keluarga. Rasa macam tak percaya pun ada yang aku dah jadi isteri orang. Ibu aku jelah asyik complain yang aku ni tak pandai matang-matang. Masih macam budak-budak.

Okey baiklah. Penyakit malas aku dah mai dah. Nak menaip panjang-panjang ala-ala karangan pun dah payah sekarang ni.Nanti-nanti mood dah elok, sambung tulis ye. So, take care gaisss.

Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
syira yaya
admin
April 4, 2016 at 4:45 PM ×

selamat pengantin baru! heee :)

Reply
avatar
cik karmila
admin
April 4, 2016 at 9:07 PM ×

tahniah..selamat pengantin baru...^^

Reply
avatar
April 4, 2016 at 11:34 PM ×

Whoaa... Selamat pengantin baruu!!

Reply
avatar
Pha Is
admin
April 7, 2016 at 8:57 PM ×

selamat pengantin baru.. dah lama x singgah sini.. sekali singgah, terus dah kahwin.. nnti kali kedua saya singgah, mesti dah ada anak dah.. hehehe..

barakallahu lakuma..

Reply
avatar
April 8, 2016 at 4:37 PM ×

Alhamdulillah..Semoga kekal hingga ke Jannah ye Tia..

Reply
avatar
April 13, 2016 at 2:07 PM ×

selamat pengantin baru.

Reply
avatar
Pha Is
admin
August 29, 2016 at 10:26 AM ×

dah agak dah.. kali kedua saya datang, dah pregnant.. hehe.. tahniah..

Reply
avatar