Rezeki dengan Exabytes


Syukur alhamdulillah. Berapa lama menunggu balasan dari pihak exabytes , akhirnya permohonan saya untuk bekerja dengan mereka berjaya. Bukan kerja susah sangat pun. Just tampal banner aje.


Lama jugak saya tunggu. Terkial-kial saya hantar emel dengan dorang lepas tu balas lagi. Sampailah tadi baru dorang hantarkan code banner untuk ditampalkan di blog saya ni. Dapat je code , terus saya tampal. Hehe. Gelojoh ye.


Masa permohonan kali pertama saya tak berjaya. Saya pun tak pasti sangat apa sebabnya. Tapi lepas tu , saya cuba lagi. Alhamdulillah diterima. Adalah lagi beberapa proses yang perlu saya lakukan supaya dorang dapat hantar cek tu nanti. InsyaAllah.


Untuk bekerja dengan exabytes ni , sekurang-kurangnya anda perlukan minimum 130UV sehari. Eh , jangan terus mengalah. Cuba dulu. Apa yang penting , anda kena printscreen trafik anda okey. Cara nak print screen boleh tengok di SINI.


Buatlah apa-apa ayat di emel then selitkan sekali gambar trafik yang anda dah printscreen tadi hantar ke marketing@exabytes.com.my


Rezeki saya untuk merasa BE (buffered earning) takde dari nuffnang. So , mungkin Allah gantikan dengan exabytes ni. Syukur.


Saya cuma berkongsi. Rezeki masing-masing dari Allah. Kalau tak dapat , takpe. Mungkin rezeki anda ada di luar. Siapa tau kan. Apapun , tak salah kalau nak mencuba.

Previous
Next Post »

6 Comments

Click here for Comments
aizamia3
admin
May 16, 2012 at 9:29 PM ×

sekurang2nya kita mencuba dan terus mencuba barulah nampak hasilnya..

Reply
avatar
The Fakhirin
admin
May 16, 2012 at 10:00 PM ×

waaa...gud effort TIA...

Reply
avatar
Unknown
admin
May 16, 2012 at 10:26 PM ×

sama lah kita. BE susah nak lekat. hehe. tak apa. janji ada usaha kn :)

Reply
avatar
Hidayah
admin
May 16, 2012 at 10:26 PM ×

Tia,klu iklan cam ni byr kt blogger mhl ek?
Tahniah ye..

Reply
avatar
May 17, 2012 at 3:32 PM ×

ok ka ni Tia? mcm sis mau try bah jgk..nuffnang tu lukik bg BE suda ooo since guna domain ni huhu

Reply
avatar