Mengharapkan Kemenangan

Aku diam bukan bererti lemah tapi aku mengalah. Bukan tunduk pada
kekalahan tapi cuba meraih kemenangan.


Kemenangan yang tak dapat dilihat dari mata kasar tapi boleh dirasa
melalui ketenangan. Itulah sebenar-benar kemenangan yang aku mahukan.


Kau mahu guna kekerasan , biar aku guna kelembutan. Kau marakkan api
pertelingkahan , biar aku siramkan dengan air kesabaran.


Menang bukan dengan cara menyakitkan , tapi buat dengan cara yang
meninggalkan kesan. Biar menjadi peringatan dan pengajaran. Bukan jadi
musuh berpanjangan ..


Doakanlah kedamaian di Sabah ni. Perasaan saya dah bercampur baur.
Ingatan dekat keluarga tak pernah putus. Ya Allah , aku merindukan
mereka. Kau lindungilah kami dari perkara-perkara yang tak diingini.

#PrayForSabah
Previous
Next Post »

6 Comments

Click here for Comments
aizamia3
admin
March 5, 2013 at 10:33 AM ×

moga keadaan di sana cepat pulih hendakNYA..

Reply
avatar
P#eoniX
admin
March 5, 2013 at 1:52 PM ×

sabar yea...biar kite mengalah.....mengalah x bererti kite kalah...huhuhuhh!!!

Reply
avatar
Unknown
admin
March 6, 2013 at 5:26 PM ×

bertelingkah bukan jalan penyelesaian...

Reply
avatar
Encik H
admin
March 7, 2013 at 5:15 PM ×

hope for the best, insyaAllah..

Reply
avatar
BungaTulip
admin
March 8, 2013 at 3:06 PM ×

Doakan perwira yang berjuang disana..

Reply
avatar