Tak Ada Respon, Macamana Ni?

Assalamualaikum.

Setelah bertungkus lumus menyumbat segala idea dalam kepala , akhirnya aku berjaya juga habiskan mengarang CERPEN yang bertajuk Izinkan Aku Mencintaimu. Sebenarnya , masa mula-mula aku nak buat cerpen tu. Aku memang dah set dalam minda nak hantar ke penulisan2u di mana semua cerpen-cerpen dan novel-novel dihimpunkan di situ.


Teringin jugalah nak cerpen yang aku karang tu terpampang di page paling depan. Kata nak jadi penulis kan. Hehe.


Sayangnya , sampai sekarang aku belum dapat apa-apa maklum balas pun dari pihak mereka. Yelah , samada karya aku tu boleh diterima pakai atau tidak? Aku tak touching pun kalau tak diterima. Mungkin aku boleh pampang dalam blog aku sendiri :D


Pertama kali aku siapkan cerpen aku dengan jayanya. So , excited juga lah nak tau komen pembaca. Aku perlukan pengkritik. Tangan pun macam gatal je nak post cerpen tu dalam blog. Tapi kena tunggu respon dari pihak penulisan2u dulu.


Sedih , sedih :(


Previous
Next Post »

2 Comments

Click here for Comments
March 25, 2013 at 12:40 PM ×

jangan putus asa.. teruskan menulis.. mmg bukan mudah menjadi penulis.. trust me i know.. i've been a writer for almost 16 years.. just be strong :)

Reply
avatar
Unknown
admin
March 26, 2013 at 7:17 AM ×

16 years? insyaAllah kak .. saya akan kuat :')

Reply
avatar