Yang Tak Sedap Jadi Sedap Pulak

Assalamualaikum. Hari ni dah masuk raya ke-4. Mesti korang masih sakan beraya kan. Rumah Tia dah takde open house. Kuih semua licin. Tinggal tart nenas jek. Hahaa! Kuih batang buruk hari pertama dah habis. Gile famous batang buruk yang tak seberapa nak buruk tu.

Diikuti kuih muffin yang comel hasil dari kerja tangan Tia okey! Lepas tu ah dah tak ingat kuih apa pulak yang licin lepas tu. Sekarang yang tinggal tart nenas dengan biskut coklat je. Masa raya pertama tu, Tia tak kacau pun tart nenas sebab tak berapa sedap.

Entah kenapa ni masuk raya ke-4 rajin pulak Tia bukak balang tart nenas tu dan sumbat ke dalam mulut. "Hmm, boleh tahan sedap jugak tart nenas ni.." Hahaa! Biasalah, dah masuk hari-hari biasa ni yang mula-mula tak sedap jadi sedap. Siap boleh jadi snek youuuu.

Previous
Next Post »

17 Comments

Click here for Comments
September 2, 2011 at 3:33 PM ×

wah..cik x sukesume jenis tart..huhu

Reply
avatar
September 2, 2011 at 3:42 PM ×

nenas dah masak la tu..haha

Reply
avatar
BlogJi-aku
admin
September 2, 2011 at 3:45 PM ×

mkn smbil tgk tb..hahaha...

Reply
avatar
September 2, 2011 at 4:17 PM ×

memang betol...
tapi rumah sy ada lagi kuih best2~~

^^

Reply
avatar
Unknown
admin
September 2, 2011 at 5:08 PM ×

tak habis..bro boleh habiskan tia woiii hahahaaaaaa

Reply
avatar
Unknown
admin
September 2, 2011 at 5:08 PM ×

tak habis..bro boleh habiskan tia woiii hahahaaaaaa

Reply
avatar
Unknown
admin
September 2, 2011 at 6:42 PM ×

kunyah-kunyah sampai habis 1 balang. wahhhhhh.. dasyat namanya tu. haha. biasalah tu kak. tapi saya tak boleh makan sesuatu makanan tu terlalu banyak, nanti muak. except for kerepek! hahaha :D

Reply
avatar
Ezad Skytech
admin
September 2, 2011 at 6:51 PM ×

baru raya ke-4 tapi rasa macam tak raya da..heee~

Reply
avatar
K
admin
September 2, 2011 at 7:22 PM ×

haha, standard la camtu :P

Reply
avatar
semutsengal
admin
September 2, 2011 at 8:56 PM ×

nak kuih tart 10 balang !


HAHAHAHAHAHAH

Reply
avatar
FaKArePa!n
admin
September 2, 2011 at 9:29 PM ×

pergh..layout baru lagi..hehe

Reply
avatar
Aisyah Aina
admin
September 2, 2011 at 10:40 PM ×

tapi kuih tart paling sedap la..kat rumah aina kuih tart paling cepat habis..

Reply
avatar
Unknown
admin
September 3, 2011 at 8:28 AM ×

raya kelima...student baru masuk kampus..kita masuk..lambt g..heehhe..next week baru start kuliah..

Reply
avatar
amny
admin
September 3, 2011 at 3:45 PM ×

nak wish selamat hari raya..maaf terlambat..ehhehe..malas nk bw/update sejak berbulan2 nii

Reply
avatar
anez zamri
admin
September 5, 2011 at 9:21 AM ×

setuju tuh tia..bila biskut dah banyak licin..biskut tak sedap jadi sedap kan :)

Reply
avatar
September 6, 2011 at 2:29 PM ×

tuan rumah pulak yang perabis kuih? hee.

Reply
avatar
September 6, 2011 at 7:39 PM ×

kalo tart nenas, sy suka mkn yg di luar tu je, tak suka mkn nenas hehe

Reply
avatar