Istimewanya Sebuah Blog | Genap Dua Tahun

Assalamualaikum.



Selepas melihat kalendar , terasa ingin melempang diri sendiri. Hari ini sudah 28 April 2013 dan saya sudah terlepas empat (4) hari! 4 hari???! Amboi , drama :D


Sebenarnya saya terkilan juga sebab dah terlepas 4 hari nak buat kecoh hebahkan blog saya dah berusia 2 tahun. Baby , kalau umur 2 tahun comel kan? Blog , kalau dah usia 2 tahun rasa macam orang tua aje. Yelah , makin lama mesti makin banyak entri yang dah dipost. Makin banyak entri , maknanya makin kuat membebel. Saling tak tumpah macam orang tua :)


Back to main point. Blog ni selamat diwujudkan pada 26 April 2011. So , masuk hari ni usia blog saya dah menjangkau 2 tahun 4 hari. Tapi , apalah ada pada angka kalau entri yang saya post banyak sangat merapu dari memberi ilmu. Wuwuuuu :(


Sila percaya , selepas ini saya akan mula edit entri-entri lama. Hehe.


Selama 2 tahun 4 hari saya berblog , macam-macam yang saya dah tempuhi. Macam-macam jenis blogger yang saya dah temui. Kadang seronok , kadang tak. Tapi alhamdulillah. Kalau dulu pengetahuan saya tentang blog ialah KOSONG , sekarang at least adalah juga sikit-sikit kan :)


Saya ada facebook , ada twitter , ada tumblr , ada wechat , ada line , ada whatsapp .. Tapi BLOG juga yang saya rindu. Hehe. Saya sendiri tak tahu apa istimewanya blog ni. Yang pasti , walau ada rasa jemu tapi tak pernah terdetik dalam hati untuk berhenti berblog.


Wowowooo .. Panjang sangat ceramah kali ni. Sekian dulu dan ucapan terima kasih pada PENGUNJUNG setia blog INI KISAH TIA yang tak jemu-jemu datang singgah sini. Kepada FOLLOWERS , terima kasih juga sebab menaikkan semangat saya untuk terus berkarya. Aha! :D

Previous
Next Post »

10 Comments

Click here for Comments
Jahirah
admin
April 28, 2013 at 4:39 PM ×

tahniah tia dah 2 tahun 4 hari..moga terus sukses dalam dunia blog.ye la blog tetap di hati walaupun medium sosial lain ada.

Reply
avatar
ZWAN SABRI
admin
April 28, 2013 at 6:33 PM ×

Happy belated anniversary.. semoga terus sukses.. ;)

Reply
avatar
ary_lee
admin
April 28, 2013 at 7:58 PM ×

HahahahaXD
Ok. Belive me or not.
Ary baca entri ini dengan nada birthday party. HahahahaXD
Selamat ulang tahun ke-2^^

Reply
avatar
Unknown
admin
April 28, 2013 at 10:23 PM ×

ucap birthday lar kan? haha , birth untuk blog , hehe , yo sifu !!

Reply
avatar
Unknown
admin
April 28, 2013 at 11:11 PM ×

haha .. Tia cuba cari nada itu .. tapi sepertinya , nggak bisa nih .. hehe

Reply
avatar
Unknown
admin
April 28, 2013 at 11:12 PM ×

blog punya birth aje. owner blog , lama lagi. hehe .. sifu? baru nak belajar merangkak ni :D

Reply
avatar
||aLeaSaRa||
admin
April 29, 2013 at 2:28 AM ×

happy blog's birthday ye...wah kena rjn2lah update n3 utk kitorg semua :)

Reply
avatar
Unknown
admin
April 29, 2013 at 10:00 AM ×

hehee .. terima kasih kak .. insyaAllah :)

Reply
avatar
Tinta Lana
admin
April 29, 2013 at 2:56 PM ×

Nak wish dulu, happy 2nd annvrsry tuk blog ni,hehe. Terlepas 4hri pun, at least tia ingt trkh mula2 berblog.

Lana tak ingat..huhu, takda trkh khusus pun.huhu

Reply
avatar