Kurang Dari 4 Hari Lagi

Assalamualaikum.

Dah berhari tak update blog. Idea nak update serasa dah membeku. Cukup dengan intro.


Minggu ni adalah minggu terakhir saya dekat UiTM. 14 hb hari terakhir saya duduki peperiksaan. 15 hb saya dalam perjalanan menuju ke rumahku syurgaku.


Saya belum kemas pakaian lagi. Tengoklah. Mungkin Jumaat baru nak kemas.


Malas nak update blog guna handphone. Terkial-kial saya nak menaip satu entri. Takpe. Balik nanti baru update puas-puas , blogwalking sampai pengsan. Eh , macam over lah pula.


Cukup setakat ni dulu. See you when we see okay :D
Previous
Next Post »

3 Comments

Click here for Comments
a i m z
admin
April 11, 2013 at 3:40 PM ×

syiuq nya...dah mau habis bha...

Reply
avatar
Unknown
admin
April 11, 2013 at 3:56 PM ×

kalau cuti memang siyuk (best) .. hehe.

Reply
avatar
Nina Mads
admin
April 12, 2013 at 10:27 AM ×

selamat bercuti...hehe

Reply
avatar