Kenangan Bersama Westlife

Assalamualaikum.


Kalau Lana ada Linkin Park , saya ada Westlife. Hehe.

Dari westlife , saya ada kenangan. Kenangan bersama empat lagi kawan saya.


Sama macam dalam kumpulan westlife , kami pun berlima.

Kami saling mengenali sejak saya di tingkatan 1 dan terus bersama-sama sampai tingkatan 3. Pahit manis saya bersama mereka , takkan dapat saya lupakan. Serious =.=


Ohye! Ada seorang cikgu kami yang mengajar subjek Sains. Setiap kali habis kelas , adalah masa free beberapa minit. Dia mesti akan pasang lagu westlife! Dan sebenar-benarnya , saya mengenali kumpulan westlife dan lagu-lagunya dari cikgu tu lah.


Cikgu tu memang sporting. Dia pinjamkan cd-cd westlife dia dekat kami berlima. Selalunya cd-cd tu akan di pas-pas sesama kami. Sweet sangat kenangan tu!

Tapi sekarang kami tak pernah berhubung dah. Sedih sangat :'(

Terima kasih banyak-banyak untuk kenangan yang pernah tercipta antara kita. Saya merindukan kamu. Semoga kita dapat berjumpa lagi :')

Previous
Next Post »

2 Comments

Click here for Comments
Tinta Lana
admin
April 30, 2013 at 8:42 PM ×

Lana pun minat juga kump westlife.

BSB jugak,hehehe. Ingat tak kumpulan Blue? Yg tu pun smpai skrg dgr lagu diorg.

Hurmm, kita membesar dgn lagu2 diorg kan tia..mesti bnyk kenangan. Kdg2 ada certain lagu guna untuk senamrobik masa kat sekolah dulu,hehehe.

Reply
avatar
Unknown
admin
April 30, 2013 at 9:37 PM ×

blue? yesss! hehee .. betul2. kita membesar dengan lagu dorang and awesome sebab dari 1999 sampai 2013 , lagu2 mereka masih di dengar sampai sekarang :)

Reply
avatar