Selamat Sampai

Assalamualaikum.

Alhamdulillah aku dah sampai rumah dengan selamatnya kelmarin. Flight aku jam1.20 petang. Tiket tu adik aku yang tolong belikan. Kebetulan masa dia beli , ada promosi. Dapatlah dia beli dengan harga RM26 dari Kota Kinabalu ke Sandakan.

So , terima kasih dekat dia dan syukur pada Allah SWT yang mempermudahkan segala urusan aku masa balik kelmarin.

Tadi sempat juga aku buka laptop. Konon nak update entri guna laptop tu. Tapi entah kenapa start aku sentuh keyboard , serasa otak aku ni tak boleh nak menjana idea. Tak dapat nak fikir apa.

Last-last aku capai handphone mak aku , buka software blogger , update dekat sini dan taraaaaaa! Inilah entri merepek yang berjaya aku hasilkan. Heheeee ..

Yeaaa! Cuti ada 2 bulan ;)

Previous
Next Post »

2 Comments

Click here for Comments
Nina Mads
admin
April 17, 2013 at 11:06 AM ×

slmat bercuti.. bestnyaaa

Reply
avatar
a i m z
admin
April 19, 2013 at 10:16 PM ×

ohh..asal sandakan ka?
hihi..penah duduk sana sebulan lebih..

Reply
avatar