Belajar Menerima

orang melihat kehidupan saya penuh dengan kesempurnaan , dilimpahi
dengan kebahagiaan kerana senyuman dan gelak tawa yg sentiasa
kelihatan.


mereka juga berharap untuk punya kehidupan seperti saya.


jangan ..


bersyukurlah dengan apa yg kamu sudah lalui. kerana , kamu takkan
pernah tahu apa sebenarnya kehidupan yg saya sudah lalui.


masing-masing sudah ditentukan jalan kehidupan yg berbeza. ambillah
iktibar dari cerita mereka yg lalu dan jadikan kehidupan kamu lebih
bermakna :')


**Aku cuba untuk menerima jalan kehidupan aku. Sebab aku tau , dekat
luar sana ada lagi ramai yang kena tempuh jalan hidup yang lebih
hebat. Aku belajar mensyukuri setiap nikmat yang aku dah kecapi :')
Previous
Next Post »

6 Comments

Click here for Comments
ZWAN SABRI
admin
January 14, 2013 at 12:50 AM ×

Samala ngan zwan.. kawan zwan kata seronok jadi zwan.. tapi depa xtaw betapa sukarnya nak jadi diri kita.. diri kita je taw.. orang lain mungkin nampak kita gembira tapi depa taktau yang hati kita dok menangis..

Reply
avatar
January 14, 2013 at 8:34 AM ×

betul tu dear...Bersyukur dengan apa yg diberi oleh Allah swt dan berdoa semoga kita semua dilindungi olehNya..May Allah bless u sis.. :)

Reply
avatar
izfanora
admin
January 14, 2013 at 12:27 PM ×

kdg xperlu kita perlihatkan kesedihan yg kita alami kan.. sebabnya, itu hanya akan menjatuhkan lagi semangat kita untuk terus hidup.. :)

Reply
avatar
January 14, 2013 at 5:42 PM ×

hee dah lama xmenyinggah. rindu kite tak?

Reply
avatar
diana
admin
January 15, 2013 at 5:39 PM ×

syukur la dengan kehidupan kita sekarang..bila kita bersyukur pasti kita bahagia.

Reply
avatar
Encik H
admin
February 11, 2013 at 6:45 PM ×

aku rasa macam pernah komen pasal memberi dan menerima ni..cuma x ingat kat blog siapa..

aku still ingat lagi dialog dalam filem Setem, "Pak Ramli selalu kata, kebahagian yg sebenar datangnya dari memberi, bukan menerima".

komen ni xde kaitan dgn entry, cuma teringat jer..:D

Reply
avatar