Pewangi Fruity Fresh

Baru-baru ni aku ada keluar ke 1 Borneo di Kota Kinabalu Sabah untuk membeli keperluan di kolej (asrama). Okey, ini satu tips yang biasa diperkatakan. Tolong sediakan satu senarai barangan yang ingin dibeli untuk mengelakkan anda dari menjadi kebingungan ketika membeli-belah.

Aku lupa nak buat senarai barangan yang patut dibeli. Tarik punya tarik barang dari rak, sampai masa nak bayar bil, aku yang menganga. Haru juga aku kejap di kaunter. Syukur duit dalam dompet cukup. Kalau tak, aku nak cekau mana?

Barang apa yang aku beli, tak payahlah aku cerita. Tapi ada satu benda yang aku jumpa terus beli. Sebab harganya murah. Pewangi almari baju. Tapi bukan untuk almari je. Banyak tempat boleh guna. Aku beli ni..





Betul wangi. Buka je dari plastik, semerbak harumannya. Bau dia ala-ala lemon sikit. Harganya RM4 lebih. Aku tak pasti lebihnya berapa. Malas nak selongkar resit. Cari dekat Guardian.

Kalau yang agak-agak bau almari tu macam lain sikit, boleh cuba ni. Dia bertahan selama 3-4 minggu. Lama tu. Paket dia macam ni.





Maaflah. Aku dah keluarkan sachet. Yang aku suka, bau dia macam penuh 1 bilik. Tiap kali buka pintu bilik, terhidulah baunya. Apatah lagi bila buka almari baju.

posted from Bloggeroid

Previous
Next Post »

1 Comments:

Click here for Comments
azizah :)
admin
June 11, 2014 at 6:09 PM ×

Ohhh.. tia duk kk pula yer.. dekat dah jijah gan one borneo tu

Congrats bro azizah :) you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar