Testimoni Ephyra : Hari Ke-9

Assalamualaikum.

Sejak dapat satu kotak Ephyra pada 13 Jun 2014 hari tu, masuk hari ni dah 9 hari minum secara konsisten. Wah! Guna word konsisten tuh. ^__^

Saya bukanlah seseorang yang mudah jatuh cinta dengan produk-produk yang ada di luar sana. Biasalah, saya juga seorang pengguna. Untuk pengguna macam saya ni, bila menggunakan mana-mana produk yang dijual mestilah mengharapkan keberkesanannya.

Banyak sangat produk yang diperkenalkan pada saya. Produk itulah, produk inilah. Tapi belum ada yang berjaya menawan hati ini. Eceh!

Tapi semenjak dua menjak lalu, sana sini saya dengar pasal produk Ephyra. Tiba-tiba hati mulai terusik. Apa ke bendanya Ephyra ni? Mula dah hati saya tak keruan. Sibuklah saya buat kajian sendiri pasal Ephyra ni. Lepas buat kajian, saya tak berhenti sampai situ. Hati dah nekad nak mencuba.

Saya pendam dulu kuat-kuat keinginan nak beli produk Ephyra ni. Tapi alhamdulillah. Saya tak perlu tunggu lama sangat bila suatu hari menang giveaway dari sebuah blog. Rezeki, rezeki. HEHE.. Boleh baca 'Hadiah yang dah lama sampai'.

Lepas dah amalkan selama 9 hari, memang ada perubahan yang saya dapat rasa. Ni baru 9 hari. Ada lagi baki 21 hari. Entah apa lagi perubahan yang akan jadi. Untuk 9 hari ni, ada beberapa perubahan yang berlaku. Antaranya;

Kurang Rekahan Pada Tumit Kaki

Sebelum ni tumit kaki merekah gila-gila. Puas juga sental guna losyen pelembablah, susu kambinglah. Tak juga kurang-kurang. Tapi bila tengah khusyuk online, lepas tu tangan pun sibuk usap-usap tumit kaki. Baru perasan rekahan macam dah kurang. Dah boleh rasa macam lembut sikit. Harap-harap lepas 30 hari nanti tumit kaki dah smooth macam kaki bayi ^______^

Kulit Muka Makin Elok

Dulu, sebelum nak keluar jalan jauh. Tak sah kalau kalau tak tempek krim. Dah macam-macam krim ditempek dekat muka ni dengan harapan menggunung akan jadi flawless. Tapi lama-lama bukan makin flawless, makin rosak pula. Waduh!

Bila amalkan Ephyra, saya memang stop guna apa-apa krim. Seriously. Biarlah muka tak jadi flawless, asalkan muka tak rosak teruk. Saya cuma pakai pencuci muka je. Tu pun pagi, tengahari dan malam untuk elak muka berkilat disebabkan minyak.

Saya dah boleh nampak perubahan sikit dekat muka ni sebab ada sesuatu dekat muka yang saya tak tahu nak panggil apa. Bintik kecil. Nak kata jerawat, bukan. Sebab dah lama duduk menumpang dekat muka. Memang rasa tak selesalah kan. Habis segala krim diguna semata-mata nak buang benda alah tu. Tapi tak hilang-hilang juga.

Sekarang, gembira kot sebab boleh nampak bintik tu macam dah nak beransur hilang. Tak sabar nak tengok hilang terus dari muka. Gambar? Yep! Saya memang ada ambil gambar sebelum dan selepas. Tapi nanti baru kongsi. Yang ni cerita ringan-ringan je. ^_____^

Kulit Muka Jadi Lembab

Yeay! Betul... Kulit muka ni dah rasa makin lembab. Ini perubahan yang paling ketara. Bangun pagi, sempat lagi sentuh muka. Rasa lembab semacam. Tak kering pun. Terasa macam ala-ala kulit bayi gitu. Perasan pula kejap. Bukan pagi-pagi je. Ada masa nak sentuh muka, mesti rasa lembab. Minyak dekat muka boleh rasa macam makin kurang.

Saya tak kecewa bila minum Ephyra ni sebab satu persatu perubahan yang saya dapat rasakan sendiri. Oh, cuma ada satu yang buat saya stress kejap. Muka ada whitehead. Haru juga jadinya. Tapi lepas baca testimoni dari Yuyu Zulaikha, saya lega sikit. Biasalah. Baru hari ke-9 kot. Menipu sungguh kalau muka berubah 100% -__-

Tak sabar rasanya nak tengok perubahan lepas habiskan satu kotak Ephyra ni. Siapa tahu Ephyra akan jadi teman setia ^^,

Ada 30 sachets

Previous
Next Post »

5 Comments

Click here for Comments
June 24, 2014 at 5:54 PM ×

Ehh kita sama. Pengguna ephyra jgk

Reply
avatar
ANIM
admin
June 27, 2014 at 6:46 AM ×

Kak belum cuba lagi...

Reply
avatar
Sheila Salim
admin
July 2, 2014 at 4:34 PM ×

Assalamualaikum.. teringin nak cuba gak...

Reply
avatar
Sheila Salim
admin
July 4, 2014 at 5:06 PM ×

Assalamualaikum awak. bestnya dapat guna ephyra ! teringin kita ~~~

Reply
avatar
Tinta Lana
admin
July 8, 2014 at 10:24 PM ×

Assalamualaikum.

Tia..blog makin comelllll, hehe.

urmm..banyak jugak blogger review psl ephyra ni..

Reply
avatar