Deep Cleanser Eskinol Japan Youngecha

Pernah dengar pasal skincare Eskinol Japan Youngecha? Ini skincare sudah lama ada di pasaran. Saya pun sudah biasa dengar ni. Orang selalu sebut EJ.

Minggu lepas, saya COD barang dekat satu customer ni. Cerita punya cerita, keluarlah topik dia pakai produk Eskinol Japan tu. Tapi dia tidak pakai tu krim siang dan malam. Dia just pakai Deep Cleanser saja.

Saya tengok dia punya muka memang putih. First impression saya, ingatkan dia ada pakai foundation or apa-apa krim sebab muka dia time tu glowing glowing and cerah. Rupanya dia tiada pakai apa-apa.


Saya tanyalah. Ko ni biar betul. Dia cakap ya. Dia cuma cuci muka guna pencuci muka EJ saja. Pagi dengan malam. Okey baiklah. Saya sudah start terpengaruh. Kurang asam betul. Saya pun apalagi. Pergilah juga beli tu Deep Cleanser EJ. Harga dia boleh tahan juga. Harga mampu milik orang kata. RM15 untuk satu tube yang comel tu. Katanya boleh tahan sampai sebulan.

Seminggu sudah saya pakai ni sabun. Okeylah. Tapi memang saya perasan. Lepas cuci muka, lap kering. Macam rasa kulit muka ni ada tegang sikit. Memang begitu kah? And adik saya ada cakap juga. Kulit muka nampak makin cerah. Berbunga-bunga hati ni. Hahahahaaa.

Saya ni jenis yang mau siasat dulu sesuatu produk tu baru saya berfikir mau cuba atau tidak. Lagipun, sebelum ni kan viral ada skincare yang rosakkan kulit muka pengguna. Tu yang saya takut mau pakai sembarangan produk. Bahaya bah. Serius ni.

Setakat ni, saya cuma berani pakai pencuci mukanya saja. Tu krim krim tidak berani lagi. Bukan tidak percaya. Tapi nantilah. Muka saja yang putih pun tidak boleh. Hairan orang tengok nanti.
Previous
Next Post »

1 Comments:

Click here for Comments
Mrs Pip
admin
September 19, 2017 at 9:16 AM ×

Eskinol biasa dgr...tp eskinol japan 1st debgar...

Congrats bro Mrs Pip you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar