Eh! Dah Tahun Baru. Tak Terasa Pun

Assalamualaikum. Mesti sekarang ramai blogger yang sibuk post entri pasal tahun baru kan. Dan Tia adalah salah seorang darinya. Heheh! Mula-mula sekali, SELAMAT TAHUN BARU! HAPPY NEW YEAR guys! Tak sangka kita dah masuk tahun baru kan. Rasa macam kejap aje. Betol .. Tak terasa sangat.

Semalam Tia lewat tido sebab nak siapkan assignment. Bila ada suara dari laptop tiba-tiba kata dah jam 12, Tia baru perasan "eh tahun baru lah .." Maka, adalah dapat SMS 2-3 ketul dari mereka-mereka yang masih ingatkan Tia ucap selamat tahun baru. Terima kasih yee. Tia takde kredit nak reply. Ahaha~

Tahun baru, azam baru. Korang dah ada azam baru? Eh, habis tu azam lama yang tak terlaksana lagi tu cemana? Aiseh .. Azam Tia yang lepas pun ada lagi yang tak terlaksana tapi harapnya tahun ni Tia akan laksanakan bersama-sama dengan azam baru.

Grrr~ Rasa macam masih tak percaya dah masuk tahun 2012. Hahaa! Mean, Tia dah 21. Makin tua lah kau Tia. Eh, dah boleh kahwin. Perghh! Tak leh blah betul si Tia ni. Belaja tak habis ada hati nak kahwin. Well ... Okeylah korang .. Tia nak sambung buat assignment ni. Lusa kuliah dah nak start balik :))

Selamat tinggal tahun 2011 dan selamat datang tahun 2012 .. Phewwitsssss ^^,


Previous
Next Post »

9 Comments

Click here for Comments
azam
admin
January 1, 2012 at 9:55 AM ×

selamat tahun baru

selamat berjaya dgn azam baru

Reply
avatar
Sharif Dez
admin
January 1, 2012 at 11:28 AM ×

Selamat Tahun Baru Tia. Mungkin lepas ni ucap selamat pengantin baru pulak kat Tia... : )

Reply
avatar
January 1, 2012 at 12:37 PM ×

selamat tahun baru tia..ca lagi la meningkat tua..huhu..

Reply
avatar
AHMAD AFIQ
admin
January 1, 2012 at 12:39 PM ×

selamat tahun baru tia

Reply
avatar
January 1, 2012 at 1:00 PM ×

weee
khusyuk naw wat keje
hehehe

selzamat ber 21 tia :))

Reply
avatar
Ezad Skytech
admin
January 1, 2012 at 2:18 PM ×

hee..tu la kan Tia..macam cepat je masa berlalu...:D

#Selamat Tahun Baru 2012..

Reply
avatar
aiman
admin
January 1, 2012 at 4:08 PM ×

hee.. banyakkan asignment.. long time no see.. sy lg bz dgn asignment.. penat2..

Reply
avatar
MerLe
admin
January 1, 2012 at 5:05 PM ×

selamat thn baru tia~

Reply
avatar
era kecik
admin
January 1, 2012 at 5:06 PM ×

HAPPY NEW YEAR kak! :)

Reply
avatar