Losyen Aulia

Benda alah ni mesti ada dengan aku kalau boleh tiap masa. Kecuali bila keluar. Aku tak memilih jenama pun selagi isu halal haram tak timbul.

Losyen jenama Aulia ni wangi. Tapi ikut orang jugalah. Setakat ni, aku boleh terima bau dia kecuali yang botol warna pink. Bau dia menyengat betul. Sakit kepala hidu.

Losyen Aulia ni ada beberapa jenis bau ikut warna botol dia. Kalau tak silap, ada warna hitam, biru, pink, purple. Aku cuma boleh tahan bau dua botol je. Hitam dengan purple. Pink aku tak boleh. Yang biru pula aku tak ingat bau dia.

Dekat Sabah, untuk botol besar yang 600 ml harga dia RM6.90. Aku beli dekat kedai Mazuin Kota Kinabalu.

Aku suka losyen Alia ni sebab bila pakai kulit rasa macam lembab je. Cubalah. Kalau takut tak sesuai, beli yang botol kecil dulu. Kalau macam aku yang dah serasi ni, memang terus rembat yang botol besarlah. Harga untuk botol kecil aku tak ingat. Tapi kos macam bawah RM6.90.


posted from Bloggeroid

Previous
Next Post »

3 comments

Click here for comments
Farrah MF
admin
October 8, 2014 at 7:08 AM ×

Belum pernah cuba lagi losyen ni. Tapi rupa paras botol menarik hihihi

Reply
avatar
Diana Rashid
admin
October 8, 2014 at 12:29 PM ×

Akak kalau naik keta mesti nak pakai losyen sebab rasa kulit kering je kena aircond..tapi kejap je lepas yi kena pakai lagi..akak nak cuba la losyen ni kot2 serasi..

Reply
avatar
Lia Irdelia
admin
October 9, 2014 at 9:14 PM ×

salu pakai waktu nak tidoo je.. lenaa.a.. :)

Reply
avatar