Maafkan Saya Juga

Assalamualaikum.

Lama tak update blog padahal hari-hari online. Sebenarnya tak ada idea nak update cerita apa. Sekarang ni cuti semester. Nanti bulan 12, baru mula semester baru. Masa tu, aku dah masuk semester 6. Maksudnya, semester akhir. InsyaAllah...

Okey. Seriously, aku tak tahu nak cerita apa. Mungkin sebab sekarang dah masuk tengahmalam. Otak pun serasa macam malas nak berkerja. Esok pun kena bangun awal. Rasanya, baik aku gerak pergi tidur dulu. Esok-esok, kalau dah ada idea. Aku update lagi. Kalau tidak, kena tunggulah bulan akan datang dengan ayat yang sama.

"Lama tak update blog. Rasa rinduuuuuu."

Kalau macam ni punya ceritalah aku update, baik tak payah update.

Baiklah. Aku cerita sikit. Sikit ajeeeee.

Belajar untuk maafkan semua orang sebelum tidur. Haa, betullah kan? Kadang-kadang, aku sendiri terlupa juga. Tapi kena biasakan diri. Yelah, kita tak tahu esok pagi kita masih diberi peluang untuk bernafas lagi di muka bumi ni atau tidak. Jadi, biasakan diri untuk maafkan orang sebelum kita tidur.

Maafkan saya juga :)

Previous
Next Post »

6 Comments

Click here for Comments
October 22, 2014 at 2:53 AM ×

dh lama tia mnyepi kan.
maafkan saya juga ya.. :)

Reply
avatar
Unknown
admin
October 22, 2014 at 2:08 PM ×

kenapa tak update,...rindu nak bw malam2 dengan Tia macam dulu..best .kan??

Reply
avatar
Unknown
admin
October 22, 2014 at 8:18 PM ×

comelnye kak Diana :D

Reply
avatar
Unknown
admin
October 22, 2014 at 8:18 PM ×

saya maafkan semua :D

Reply
avatar
al-lavendari
admin
October 23, 2014 at 6:38 PM ×

saya suka peringatan di para terakhir itu .. kita manusia ni perlu sering diperingatkan.

Reply
avatar
ewanthology
admin
October 23, 2014 at 10:16 PM ×

dah lama stop menulis, memang susah nak mula semula...tapi bila dah mula nnt, susah nak stop pulak.

Reply
avatar