Tertekan Iklan Adsense Sendiri

Permohonan Google Adsense Berjaya!

Permohonan Google Adsense aku dah berjaya. Tapi aku malas nak bagitau. Takut jadi riak. Wakakakaaa. Takdelah wehh. Korang jangan ah. Aku tak macam tu pon. Dah rezeki aku kan. Syukur alhamdulillah lah. Nak update juga pasal mende ni tapi aku busy sikit.

So, dah alang-alang nak update ni terus bagitau jelah eh. Ye yee. Permohonan Google Adsense aku dah diterima. Perasaan? Sedih. Ko gile nak bersedih. Mestilah seronok, bahagia, hmm hmm sampai tak terkata dah ni. Dah lama kot aku mengidam adsense ni.

Tapi terklik iklan Google Adsense sendiri. Macamana?

Actually kan, aku nak cerita based on tajuk entri aku tu. Terklik iklan Google Adsense sendiri. Halamakkkk. Ko tau kan benda tu takleh jadik. Aku bukannya sengaja. Benda macam nilah yang aku paling nak elak sangat-sangat. Tapi tadi tengah syok duk adjust iklan, tetiba pulak tertekan mende alah tu.


Lepas dah tertekan, level cuak aku dah nak sampai telinga. Cuak habis. Risau nanti kene detect fraud click ke apa. Eee takmo. Terus aku google tau. Adalah jumpa blogger yang kes macam aku ni. Tertekan for the first time ever! haa gittew.

Dari yang aku baca, katanya kalau TERtekan untuk kali pertama takpe. So, aku boleh tarik nafas lega ke macamana ni? huhu. -sumber : (https://amerjaya.blogspot.my/2016/11/tertekan-iklan-adsense-sendiri-dan-cara.html)

Cara elak klik iklan sendiri

Kalau nak adjust ke tukar ke apa ke iklan adsense korang tu, tukar dari setting ye. Jangan macam aku. Nak cepat punya kerja, haa ambek ko. Klik lagi Tia woiiiii, klik je. zzzz

Previous
Next Post »

7 Comments

Click here for Comments
Mrs Pip
admin
July 22, 2017 at 6:43 PM ×

Lepas ni make sure kena hati hati ....
Once Goggle kesan, mmg seumur hidup merana no more GA, mau merayu mmg susah...

Reply
avatar
Tia
admin
July 23, 2017 at 11:54 AM ×

aduina kak pip. ini yg mau di elak ni.

Reply
avatar
July 23, 2017 at 1:08 PM ×

tak boleh ke kalau terklik iklan sendiri?Jadi lepas ni kena hati hati lah..

Reply
avatar
I am LZ
admin
July 23, 2017 at 1:21 PM ×

Terclick takpe kot Tia jangan sengaja click nanti kena banned..
Dahlah susah approved..

Reply
avatar
July 24, 2017 at 11:15 AM ×

wah bahaya ni..GA mv xda

Reply
avatar
nini
admin
August 6, 2017 at 9:01 PM ×

Hihi...macam tu pulak yer

Reply
avatar
Pha Is
admin
August 8, 2017 at 2:55 PM ×

hahaha.. cuak nau..

Reply
avatar