Gembira Ka?

Assalamualaikum. Kalau ada yang perasan, entri Tia akhir-akhir ni banyak berbaur peribadi kan. Ehemmm~ Maaf lah ye. Tia kan tengah study sekarang so nak perah otak untuk update entri yang berilmu agak payoh sikit. Sebab tu banyak entri pasal kehidupan Tia dekat IPTA ni.

Tapiiiii .. Cuti hampir tiba. Bila? Esok!! 23 Disember 2011-02 Januari 2012. Seminggu lebih kan? So, insyaAllah sepanjang cuti tu Tia akan manfaatkan dengan mengupdate entri berilmu sikit. Heheh~ So Sandakan, here I come!

E'ehhh. Tak boleh nak bergembira sangat. Cuti ni kitorang bawa bekal "assignment" balik rumah. Tia harap sangat dapat siapkan awal assignment tu sebab tak nak kelam kabut bila balik semula UiTM nanti.

Previous
Next Post »

11 comments

Click here for comments
~AmyLiana86~
admin
December 22, 2011 at 3:14 PM ×

uitm jugak ka?? hehe..akak alumni uitm..hehe..papepun gud luck...

Reply
avatar
December 22, 2011 at 3:28 PM ×

biasalah tu kak. macam saya juga :)

Reply
avatar
Cikpuan rara
admin
December 22, 2011 at 3:53 PM ×

wahhh beshnya cuti.boleh lah update selalu eh.

Reply
avatar
December 22, 2011 at 3:55 PM ×

hehehe
x pee
selalu dgr je tia bebel ape2 pon
hehehehe


buat jgn x buat :))

Reply
avatar
Ezad Skytech
admin
December 22, 2011 at 3:57 PM ×

hee...cuti2 jugak..assignment jgn lupa...hee~

Reply
avatar
maszull
admin
December 22, 2011 at 5:10 PM ×

assalamualaikum Tia...semoga sentiasa berjaya dlm pelajaran yer..:)

Reply
avatar
December 22, 2011 at 7:02 PM ×

cuti dgn assignment...student life mcm 2 le...hehee.slmt bercuti nanti tia..;)

Reply
avatar
emy|farid
admin
December 22, 2011 at 10:06 PM ×

kemslm kat sandakan, teringin nak pgi sna, blum kesampaian

Reply
avatar
amny
admin
December 23, 2011 at 1:26 AM ×

tia student uitm yee ?? mana tu ?

Reply
avatar