Sampai Macam Ni Cinta

Assalamualaikum. Tadi Tia baru tengok cerita "Jangan Pandang Belakang Congkak 2". Tak tengok sangat pun. Just jeling-jeling saja. Tapi telinga boleh dengar semua dialog depa sebab Tia duduk sebelah tv aje.

Banyak-banyak dialog, Tia tertarik dengan ayat "bila hati sudah melekat, taik kucing pun rasa coklat." Uish kau. Sampai macam tu sekali penangannya. Tapi bila Tia cuba fahami ayat tu, memang betul pun.

Bila hati dah sayang, semua yang pahit pun sanggup ditelan. Tia no komen lah sebab semuanya dari diri masing-masing. Sendiri mau ingat ye ..

Apapun. kucing ini sangat comel :)

Previous
Next Post »

10 Comments

Click here for Comments
teratai
admin
November 6, 2011 at 7:24 PM ×

realitinya cinta tidak semanis dlm impian...berpijaklah di bumi nyata!tapi jika bertuah, cinta manis boleh dikecapi, andainya cinta kepada Allah melebihi kpd cinta manusia:)

Reply
avatar
ijA
admin
November 6, 2011 at 8:03 PM ×

kucing tu memang comel..posing g tu..

Reply
avatar
Freaky
admin
November 6, 2011 at 8:22 PM ×

bila cinta didusta, hati mula gelisah.. haha nyanyi sikit :D

Reply
avatar
hira
admin
November 6, 2011 at 8:39 PM ×

hehe. biasalah tu. tapi tapi perumpamaan tu amat menggelikan -.-

Reply
avatar
pha is
admin
November 6, 2011 at 8:47 PM ×

ape ni.. org mengharapkan gambar taik kucing... bukan kucing..!! hehehehe

Reply
avatar
NZ Diaz
admin
November 6, 2011 at 9:11 PM ×

kalau dah jatuh cinta, semua baik. susah nak nampak kebenaran. haha :D

Reply
avatar
November 6, 2011 at 9:24 PM ×

hanya orang yang bercinta yang tahu makna cinta . haha . gitu kot

Reply
avatar
anamizu
admin
November 6, 2011 at 10:03 PM ×

taik kucing pon rasa coklat?? perhhhh!!! =P





luv,
cik ana

Reply
avatar
November 7, 2011 at 12:07 AM ×

huhuhu nape mesti taik kucingggggg??

Reply
avatar