Mudahnya Nak Dapat Follower | Tips Blog

Assalamualaikum. Cerita pasal blogwalking lagi. Tapi ni blogwalking yang laju-laju punya. Tak nyempat nak membaca entri. Lain kali Tia baca noh. Hari ni nak pulun blogwalking aje. Hohooo! Seronok jugak blogwalking ni kan. Blog yang kita tak pernah jumpa pun, bila blogwalking hentam keromo ni macam-macam jenis blog kau boleh jumpa.

Satu yang paling Tia suka, follower tetiba menambah. Hahaa! Ni kalau rajin blogwalking ni, boleh kalah follower Ben. Toink, toinkkk .. Motif guna nama Ben? Entah. Meahahaa.

Wah! Sangat menyerlah icon itu .. Sila perhatikan icon itu selalu yea .. Heheh ~

Yeah! Lagi entri pendek. Siapa kata kena buat entri panjang berjela sokmo? Sekali sekala buat entri santai pun sedap jugak. Terima kasih kepada yang kasi semangat dekat Tia tadi. Sungguh terharu. Sekarang Tia dah okeh. Allah cuma nak uji Tia je tadi. Now, semuanya okey.
Previous
Next Post »

11 Comments

Click here for Comments
NZ Diaz
admin
November 6, 2011 at 5:01 PM ×

ni nak membangga T tu lah? haha :D

tapi kan, kenapa pink hitam?

Reply
avatar
November 6, 2011 at 5:21 PM ×

NZ Diaz : hahaa .. masa mula-mula dulu memang dah guna pink hitam .. nampak menyerlah sikit :)

Reply
avatar
dean
admin
November 6, 2011 at 5:39 PM ×

eeh ,, ada gamba saya .. tq

Reply
avatar
Ezad Skytech
admin
November 6, 2011 at 5:57 PM ×

rajin blogwalking..mmg tips terbaik la nak dapat follower...heee~

Reply
avatar
November 6, 2011 at 6:08 PM ×

bogwalking here,,,heheheh,,,selamat hari raya,, tia,,,sory lambat :)

Reply
avatar
November 6, 2011 at 7:12 PM ×

bw ni memang boleh tambahkan follower dgn cepat.. hehehe :P

Reply
avatar
ijA
admin
November 6, 2011 at 8:16 PM ×

nak blogwalking jugaklah..

Reply
avatar
hira
admin
November 6, 2011 at 8:40 PM ×

haha. kadang-kadang memang masyukkkkkkk! :D

Reply
avatar
fiza
admin
January 29, 2012 at 12:05 AM ×

singgah sini :)

feel free to visit me :)

www.infinitilove.blogspot.com

TQ

Reply
avatar
Siti Najihah
admin
May 19, 2012 at 11:33 AM ×

Baru nak masuk dunia blogging. :D

Reply
avatar