Akhirnya .. Sejuk Perut Ibu

Assalamualaikum. Result PMR untuk tahun 2011 dah keluar kan? So, kepada adik-adik yang baru dapat result PMR tu macamana? Okey tak? Puas hati? Kepada yang dapat keputusan tak berapa elok tu, sabar ye. Cuba fikir dan renung balik. Kenapa boleh dapat keputusan macam tu?

Sebenarnya adik Tia yang ketiga pun salah seorang dari mereka yang ambik PMR untuk tahun ni. Masa call ibu tadi ibu bagitau adik Tia dapat keputusan yang baik. 6A 2B 1E. E'eh terselit pulak E. Huhuuu .. Kedengaran suara ibu dalam telefon tadi happy je. Syukurlah kalau macam tu.

Tia dengan adik perempuan Tia yang kedua dapat keputusan PMR dulu cukup-cukup makan aje. Hehee~ Kalau boleh Tia nak adik Tia yang ketiga ni masuk MRSM. Tu harapan ibu. Even Tia dengan adik kedua tak dapat masuk MRSM dulu, hope yang ketiga ni dapatlah. Korang doakan lah dia ye.

Tia nak ibu berbangga dengan anak-anak dia. Kalau boleh, Tia nak ibu dengan ayah Tia tersenyum sampai ke telinga bila ada orang cakap yang baik-baik pasal anak dorang. Ibu, ayah .. InsyaAllah, along akan buat yang terbaik di UiTM ni. Along akan usaha sampai berjaya. Along dengan adik-adik sayang ibu dengan ayah..

Previous
Next Post »

6 Comments

Click here for Comments
alien
admin
December 23, 2011 at 8:34 AM ×

tahniah2..
moga yg terbaik utk adik..

Reply
avatar
Anonymous
admin
December 23, 2011 at 11:42 AM ×

wah! tahniah kat adik kak tia :)

mesti adik kak tia dok tersengih-sengihkan? hehehe

Reply
avatar
December 23, 2011 at 5:20 PM ×

weee
samelah dgn adik mimi
tahniah buat adik tia! :)

Reply
avatar
Si Orkid
admin
December 23, 2011 at 7:46 PM ×

oo..adik Tia amik bhase arab eh?

Reply
avatar
Eera Shera
admin
December 24, 2011 at 1:15 AM ×

taniah kat adik Tia tu ;)

Reply
avatar