Kehendak Yang Terpendam

Dunia dah makin maju. Ada macam-macam alat canggih dijual dekat
pasaran. Pilih je nak mana. Tengok poket ajelah. Mampu , sapu. Tak
mampu , tunggu.


Tapi , canggih macamana sekali pun. Tetap ada yang saya ketinggalan.
Masih ada alat-alat yang hebat saya tak tau. Hehe.


Saya akui , kadang bila nampak ada yang berkenan dengan hati nak juga
rembat satu. Apakan daya , saya cuma seorang pelajar yang kehidupannya
masih ditanggung oleh kedua ibu bapa.


Lagipun ianya bukan keperluan bagi saya. Sekadar kehendak. Pendamkan
saja dulu kehendak tu :')
Previous
Next Post »

3 Comments

Click here for Comments
Cik Adieb
admin
November 27, 2012 at 9:07 PM ×

Kehendak manusia memang banyak :D

Reply
avatar
November 28, 2012 at 6:51 AM ×

ekcelli, sy pun tgh alami benda tu skarang, cuma sy x tahu harus tunggu ke takk

Reply
avatar
aizamia3
admin
November 28, 2012 at 8:29 AM ×

kalau dulu tau je apa yang terkini.. tapi sekarang rasa macam dah ketinggalan.. :(
mampu tengok tapi belum mampu milik..

Reply
avatar