TERENGGANU .. Tunggu Saya!

Yeay! Alhamdulillah. Akhirnya. Selama beberapa tahun tak balik Terengganu , balik juga kami. Saya sangat teruja. Hehe. Tak sabar nak balik kampung. Last balik masa saya baru lepas ambil SPM. 17 tahun. Sekarang saya dah 21. Wahh , bertahun juga tak balik kan.


So , tadi ikut ayah pergi comfirm tiket dekat airport. Comfirm tiket je pun. Tu pun nak  ikut. Hehe. Tarikh penerbangan pada 07 November 2012. Sandakan ke Kota Kinabalu , 08.30 pagi. Kota Kinabalu ke Kuala Lumpur dalam 10 lebih kot. Kuala Lumpur ke Terengganu , 3 petang. Siap nak hafal jadual penerbangan lagi tu.


Balik Sabah semula pada 01 Disember 2012. Elok sangatlah tu. 02 Disember semester dah mula. Takpelah. Sekali sekala. So , Sabah. Kita jumpa lagi 01 Disember ye. Doakan semoga saya dan keluarga selamat pergi dan sampai destinasi ye.


Previous
Next Post »

7 Comments

Click here for Comments
Mk Syahir
admin
November 5, 2012 at 8:00 PM ×

selamat ber terengganu..ehh? :p

Reply
avatar
Ku Syida
admin
November 5, 2012 at 9:12 PM ×

Na na na naa ganuuu kitaa...
semoga selamat sampai :D

Reply
avatar
November 5, 2012 at 10:39 PM ×

lama tu tia xblk....semoga selamat tiba ke destinasi...:)

Reply
avatar
Eyda Syahida
admin
November 6, 2012 at 7:12 AM ×

trganu katne ? boleh set masa ni , gath . ahaha :D

Reply
avatar
miss jijie
admin
November 6, 2012 at 12:48 PM ×

lapor kepo losong bila tringat terengganu. ehehh! here here

Reply
avatar
November 9, 2012 at 10:39 PM ×

wah blaja kat sabah upanya dan orang ganu upanya..haha..

nak kopok lekor boleh??=p

Reply
avatar
November 26, 2012 at 11:40 PM ×

where's on earth in terengganu are u ?

Reply
avatar