Rumahku Syurgaku

Assalamualaikum.

Cuti semester 2 bulan dah bermula beberapa hari lepas. Aku adalah orang yang paling gembira bila cakap pasal cuti. Serasa 2 bulan yang dibagi macam tak cukup! Pergh .. Tamak haloba sungguh.


Orang akan selalu tanya , masa cuti apa aku buat. Jawapan aku seperti biasa. Duduk rumah! Lepas tu comfirm dia akan buat muka hairan. "Tak bosan ke?" Jawapan aku , tak! Sangat-sangat tak. Duduk rumah , memang dah jadi kegemaran aku.


Sebabnya , dulu-dulu aku adalah orang yang suka berjalan. Berjalan tak ketentuan hala , tak ada tujuan. Pantang kawan bawa jalan , ye terus jawapan aku.


Tapi sekarang , aku lebih suka duduk rumah. Buat apa? Haha .. Macam-macam aku boleh buat. Eh , tolong sikit eh. Walaupun wireless dalam rumah ni 24 jam ON , tak bermakna aku pun nak menghadap laptop ni sehari suntuk. Kena jaga mata okay.


Jadi , selama 2 bulan akan datang ni aku akan menjeruk dalam rumah. Oh! Ada kawan balik Sabah tapi tak bagitau aku. Sedih pilu menyayat hati sungguh. Takpe , takpeeeeeee .. Sentap ai tau ..


Selamat bercuti TIA!

Previous
Next Post »

6 comments

Click here for comments
adan
admin
April 18, 2013 at 10:44 PM ×

sapa la agaknya kawan tu kannnnnnn...kannnn.... selamat bercuti tau..

Reply
avatar
a i m z
admin
April 18, 2013 at 11:28 PM ×

selamat bercuti! hehe..

Reply
avatar
April 19, 2013 at 9:57 AM ×

bestnya cuti lama-lama kan :)

Reply
avatar
Cik Tia
admin
April 19, 2013 at 4:25 PM ×

entah siapalah agaknya ...

Reply
avatar
Cik Tia
admin
April 19, 2013 at 4:26 PM ×

hehe .. susah nak dapat cuti lama macam ni. kena menghargai :)

Reply
avatar