Kehidupan dan Blog

Assalamualaikum .. Ini sekadar rekaan penulis yee ..

"Hmm , bilalah aku nak kaya ni. Gaji sebulan RM2700 mana cukup. Bayar itu ini. Kerja penat-penat , hasilnya sikit aje."

"Kau biar betul gaji RM2700 tak cukup lagi? Macamlah kau ada bini. Kau tengok si Iman tu , gaji cuma RM1700. Anak pulak ada 8 orang. Bersyukurlah wei .."

Tu dalam kehidupan seharian .. Macamana kalau dalam blog?

"Hmm , sikitnya trafik blog aku. 200uv je sehari. Nak macam trafik Ben Ashaari. Kencang jee. Silap-silap , boleh cecah 1000uv ke atas tu. Isk , jeles-jeles =,="

Seperti biasa melakukan aktiviti blogwalking , membalas komen , membalas jejak blogger yang lain. Sehinggalah tiba di satu blog.

"Huh? 6 visitors je just untuk hari ni??"

Bersyukurlah dengan apa yang kita dah usahakan sampai sekarang. Jangan tau nak mengeluh aje. Tanamkan dalam diri , kalau orang lain boleh kenapa tidak aku ..

Hmm , sebenarnya cakap lagi senang dari nak membuatnya. Haha! Tapi takpe , sekurang-kurangnya kita boleh fikir-fikirkannya kan? Sekian ..

Previous
Next Post »

7 Comments

Click here for Comments
azam
admin
March 28, 2012 at 10:35 AM ×

:) syukur......

insyallah...ada rezeki lebih tu nanti

Reply
avatar
daya jamal
admin
March 28, 2012 at 11:05 AM ×

trafic kte lg rendah kot dr awak . huhu :)

Reply
avatar
March 28, 2012 at 12:49 PM ×

hehehe.. kehidpan duni blog memang akan merujuk kepada trafik sesuatu blog kn :)

Reply
avatar
cik violet
admin
March 28, 2012 at 12:54 PM ×

hehe..bsyukur dgn apa yg ada :)

Reply
avatar
Cik Gee
admin
March 28, 2012 at 2:41 PM ×

hahha.. pernahlah dijangkiti sindrom tu seketika dulu.. tapi x lame.. alhamdulillah sedar balik.. hihi..

dah lame x nampak tia blogging.. :)

Reply
avatar
cik najihah
admin
March 30, 2012 at 1:49 PM ×

setuju...bersyukur dengan ape yg ade

Reply
avatar