"Supaya Tak Bau Sangat .."

Assalamualaikum. Hehee .. Entri ringan untuk malam ni. Dialog di bawah sekadar rekaan semata-mata. Tak ada kaitan dengan yang masih hidup , mati mahupun penulis sendiri. Ahahaa :))

"Kau dah mandi?"

"Dah , apsal kau tanya?"

"Habis tu kenapa pakai baju sama?"

"Tapi aku dah terbalikkan lah. Lagipun dah tengahmalam ni."

"Habis tu kenapa kalau dah tengahmalam pun?"

"Taklah aku membazir baju. Takkan nak ganti malam ni , esok pun ganti lagi. Alang-alanglah esok aku tukar."

"Motif kau buat macam tu?"

"Jimat baju dan taklah bau sangat sebab aku dah terbalikkan.."

"#@!&%"
Previous
Next Post »

4 Comments

Click here for Comments
emy|farid
admin
March 28, 2012 at 12:07 AM ×

hahaha no komen. ada je yg pnah buat mcm ni

Reply
avatar
Terbelog
admin
March 28, 2012 at 1:06 AM ×

kisah benar la tu hehe

Reply
avatar
pha is
admin
March 28, 2012 at 4:39 AM ×

owh.. kalau terbalikkan, tak de bau erk..? hehehe

Reply
avatar