Bila Nak Habis?

Assalamualaikum. Kejadian berlaku sehari selepas balik dari kampus UiTM Tawau ..

Teet , teet! (Bunyi sms masuk yee)

"Salam. Tengah buat apa tu?"

Hmm .. Balas sms;

"Wasalam. Takde buat apapun. Tengah tengok tv. Buat apa?"

Teet, teet! (Bunyi lagik)

"Tengah tengok tv jugak. Nada-nada cinta."

Huh? Citer nada-nada cinta tu habis lagi? Biar betul? Gile lama kut dah citer tu. Ingatkan dah habis. Almaklumlah .. Dekat hostel manada astro. Ah , lagipun memang takde masa nak turun pergi bilik tv nak tengok tv. Sibuk memanjang. Heheh ..
Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
March 23, 2012 at 8:32 PM ×

sebab utama wan tak suka drama indon.
panjang sangat.
kekadang tu dok main mainkan penonton je.and sangat sangat tak logik drama indon.

lama tak update.

Reply
avatar
semutsengal
admin
March 23, 2012 at 9:39 PM ×

lamanya tak tengok tia punya belog.


#ayat biasa.



ALALLALALALALALALALLALALA

Reply
avatar
emy|farid
admin
March 23, 2012 at 9:58 PM ×

ada gak yg perasan cite ni tak abis, punya la xde pghujung cite tu, semak je. hehe

Reply
avatar
Ezad Skytech
admin
March 24, 2012 at 3:50 AM ×

hee..jgn ditengok cerita2 indon ni...ceriat sampai beratus2 episod...haha...merepek je lebih...hee~

Reply
avatar