Hati Yang Terluka

Assalamualaikum.

Hmm , you know what? Benda yang saya paling tak suka ialah buat orang terluka. Especially , orang-orang yang saya sayang. I repeat , ORANG YANG SAYA SAYANG! But , hei! Am not perfect. Saya selalu cuba untuk tidak menyakiti hati mereka. Tapi apa yang saya boleh buat kalau mereka masih tetap TER-luka dengan saya?


Should I say sorry? Walaupun saya tak bersalah?


Macamana saya nak bagitau mereka yang saya tak ada niat nak sakitkan atau lukakan hati siapa-siapa.


But then , I realize. Hati manusia , Allah yang jaga. Allah yang pegang. One thing that I can do. Berdoa. Doa adalah senjata umat Islam.


Entah hati siapa lagi akan terluka lagi lepas ni :')

Previous
Next Post »

2 Comments

Click here for Comments
ZWAN SABRI
admin
December 24, 2012 at 10:46 PM ×

same goes to me.. hati akan rasa x senang dudok klaw buat orang terluka.. tambah2 orang yang kita sayang..

Reply
avatar
Ayie
admin
December 25, 2012 at 2:56 AM ×

moral of the story, jaga la hati orang.. tapi ingat, biar berpada pada.. hati sendiri pun kene jaga jugak..

Reply
avatar