Masalah Scrollbar Laptop

Assalamualaikum.

Saya tak tau kenapa tetiba laptop saya buat hal. Scrollbar yang kat tepi tu tetiba jadi macam sot sikit. Kita tak scroll ke bawah pun , dia boleh tetiba scroll sendiri sampai ke bawah. Laju pulak tu. Ada yang pernah alami masalah macam saya tak?


Okey fine. Mood tengok laptop tu dah merundum jatuh. Tak senang berblog kita dibuatnya. Nampaknya , kenalah saya gigihkan poket untuk bawa jumpa yang pakar. Sakit jiwa kejap saya dibuatnya. Nak-nak bila kita tengah syok baca entri tetiba dengan ajaibnya boleh dia scroll sendiri ke bawah. Menguji kesabaran betul :')


Kedengaran seperti mengeluh kau TIA :'(


Sembuhlah wahai laptop ..

Previous
Next Post »

5 comments

Click here for comments
ary_lee
admin
December 25, 2012 at 12:05 AM ×

Cobaan dan dugaan tuh^^
SABAR~~

Reply
avatar
izfanora
admin
December 25, 2012 at 1:16 AM ×

dia nk bermanja kot.. hantar spa ye.. hihi.. :)

Reply
avatar
Fyfy Liew
admin
December 25, 2012 at 2:01 AM ×

Rsanya itu bukan masalah laptop,tapi masalah mouse kot. Fy dlu pernah gak kena,ingatkan laptop,tpi mouse yang dah sewel rupanya.

Reply
avatar
Ayie
admin
December 25, 2012 at 2:56 AM ×

cuba scroll down laptop tu masuk dustbin.. lepas tu scroll up poket kat kedai laptop.. seyes hasilnya mantop..

Reply
avatar
diana
admin
December 25, 2012 at 3:34 AM ×

cukup risau kalau laptop rosak.tergendala la aktiviti berblog.dah la ni je hobi yang akak ada.heheh..nak pinjam komputer cik abang menggangu dia pulak.tak akn nak guna enpon..tak sesuai..kan??

Reply
avatar