Komen "Istanbul , Aku Datang!"?

Rasa macam tak nak balik UiTM je.
Tapi , nak tak nak kena balik juga.
Masih ada tanggungjawab yang belum diselesaikan.


Tiket bas dah pun dibeli.
Esok bas gerak awal pagi.
06:30 pagi.
Jadi Tia , sila bangun awal atau awak akan tertinggal.


Banyak perkara yang saya fikirkan.
Rasa macam tak habis fikir je.


Tadi tengok cerita "Istanbul , Aku Datang!"
Komen?
Kalau dari 5 bintang , saya boleh bagi 2 bintang.


Jalan cerita menarik!
Cuma ada babak-babak yang saya kurang gemar.

Previous
Next Post »

5 comments

Click here for comments
December 10, 2012 at 11:06 PM ×

mesej cerita & suasana d istanbul yg buat sis suka ceta tu..urm, babak dlm tandas tu rasanya kalau di cut pun lg bgs, mcm xda motif..overall, best la jgk..

Reply
avatar
adan
admin
December 11, 2012 at 12:51 AM ×

sedang tgk cerita tu..

Reply
avatar
Mas Zull
admin
December 11, 2012 at 6:03 PM ×

assalamualaikum tia...teringin nak tengok juga la..:)

Reply
avatar
Tea Dno
admin
December 11, 2012 at 8:48 PM ×

tak best pun. cuma suka ending je. huhu.

Reply
avatar