Minggu Rehat

Alhamdulillah .. Cuti sudah mari. Tapi tak lama , seminggu je. Tak
lama? Tia , tolong bersyukur sikit boleh?


Kalau dah cuti , mestilah nak balik rumah kan. Yes! Saya balik
Sandakan. Tata Kota Kinabalu.


Rasanya tak lengkap cuti ni kalau pensyarah tak kasi tugasan yang
melambak. And yes , saya bercuti dengan bawa tugasan yang entahkan
siap entahkan tidak. Hehe.. Apa tak , terlalu banyak dugaan dekat
rumah tu. Tv , internet. Belum tambah nak main awchak-awchak dengan
adik bongsu lagi tu.


Saya dengar , semester ni memang banyak cuti. So , pejam celik mesti
tak terasa yang semester dua ni habis kan?


Selamat bercuti TIA !!
^_^
Previous
Next Post »

4 Comments

Click here for Comments
JungRara
admin
December 22, 2012 at 4:09 PM ×

selamat bercuti...jgn lupe buat assgment tau...

Reply
avatar
ZWAN SABRI
admin
December 22, 2012 at 5:18 PM ×

Selamat bercuti ye Tia.. ;)

Reply
avatar
Mas Zull
admin
December 23, 2012 at 1:26 PM ×

assalamualaikum tia...selamat bercuti yer...:)

Reply
avatar