Menyusahkan Orang

"Kak Tia , saya dalam perjalanan nak ambil akak dekat rumah sewa ni."


Tu mesej yang saya dapat dari kawan petang tadi.
Kami ada kelas jam4 petang.
Saya ingat nak tumpang dia sekali pergi UiTM sama-sama.


Masa dapat mesej tu , saya dah kelam kabut sebab belum keluar dari rumah sewa.
Okey baiklah saya kena cepat tak nak buat orang tunggu.
Dahlah menumpang!


Ohye , saya pakai kasut baru.
Sebab yang lama dah nak putus.
Kasut baru ni ada tumit sikit.
Sikit? Sikit apa kalau sampai 3 inci.
Pakai je Tia.
Kau dah lambat.


Berpeluh-peluh jalan guna kasut bertumit.
Tambah merisaukan , apasal rasa macam kena perhati orang ni?


Malunye :'(
Padan muka saya.
Handphone tetiba bunyi.


"Kak Tia dekat mana ni?"


Uwaa! Saya rasa putus asa.
Jalan lambat , orang dah menunggu.


"Pyqa jalan lah dulu. Tak payah tunggu akak. Akak lambat ni."


Saya tak suka susahkan orang.
Sebab saya tak nak orang susahkan saya.


But the end , Pyqa sanggup tunggu saya dan pergi UiTM sama-sama.
Awak pula , sanggup baca entri merapu ni sampai habis.
Tahniah! :')
Previous
Next Post »

5 comments

Click here for comments
Cik Gee
admin
December 12, 2012 at 12:16 AM ×

apakah aku sudah terkena? gulp?!

Reply
avatar
JungRara
admin
December 12, 2012 at 4:05 AM ×

sama la....saye pun x suka menunggu dan x suka ditunggu

Reply
avatar
Nong Andy
admin
December 12, 2012 at 2:36 PM ×

baca n3 ni tak meyusahkan pon...

tabik la dgn kawan yg sanggup tunggu tu :)

Reply
avatar
diana
admin
December 12, 2012 at 3:46 PM ×

takut orang mengeluh..kan??

Reply
avatar
Ash Give
admin
December 12, 2012 at 10:26 PM ×

ingatkan apa kesudahan entry ni hahaha

Reply
avatar