Bila Kena Belanja, Laju Pula

Assalamualaikum.


Sebelum ni durian crepe pernah jadi buah mulut orang kan? Dah lama sangat rasanya. Unfortunately , aku je yang baru merasa. Haha! Sangat terlambat.


Komen aku pasal durian crepe , dari 5 bintang aku boleh kasi 3 bintang. Boleh tahan sedap juga. Aku ni bab makan memang hantu sikit. Tapi kalau bukan sebab adik aku suka membodek , aku tak merasa kot durian crepe tu. Nak merasa punya pasal , RM10 untuk 4 ketul pun aku beli jugak.


Aku suka makan durian. Tapi tak lah hantu durian. Bagi aku durian memang sedap. Kalau ada orang kasi , aku memang takkan menolak.


Seriously , aku suka kena belanja makan. HAHA! So , sila bermurah hati untuk belanja aku makan okey :D

Previous
Next Post »

1 Comments:

Click here for Comments
Encik H
admin
March 24, 2013 at 5:49 PM ×

errr..post ni ada 2 ke?

Congrats bro Encik H you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar