Fizo Omar Jaga Kami?

Assalamualaikum.

Entri sebelum ni ada kata nak cerita pasal pak cik Fizo Omar kan? Hehe. Sebenarnya bukan real pun Fizo Omarnya. Muka pak cik tu aje yang sebiji hampir macam Fizo Omar.


Pak cik tu polis dekat UiTM ni. Kawan yang lain saya bagitau tak nak percaya. Lepas tunjuk baru menganga. HAHA!


Start situ , pak cik Fizo Omar akan jadi bahan kami. Hehe. Kami tak tau pun nama betul dia. Sebab tu panggil pak cik Fizo Omar.


Lain kali kalau dapat , saya upload gambar pak cik tu eh. HAHA :)
Previous
Next Post »

3 Comments

Click here for Comments
ZWAN SABRI
admin
March 22, 2013 at 10:35 PM ×

Wahh.. x dapat Fizo Omar, kembaq dia pon jadilah kann.. HAHA

Reply
avatar