Mengejar Seorang Lelaki

Assalamualaikum.

Petang tadi masa dalam perjalanan nak masuk dewan peperiksaan , tetiba nampak dompet seseorang jatuh. Orang tu pula tak perasan. Atas dasar keperimanusiaan , aku pun tolonglah mamat tu. Aku panggil-panggil pun dia tak dengar. Yang dia pula laju sangat jalan. Aku takut kehilangan mamat tu.


Apalagi , aku pergi kejar lah dia. Dah dekat , aku panggil pun masih tak dengar. Alih-alih , aku tarik beg dia. Sekali dia pusing , senyum-senyum , sengih-sengih tengok aku. Dia kata "eh hai". Dia ingat aku nak ngorat la tu. Aku pun kata "eh tak. Ni dompet awak jatuh."


Aku malu gila sebab baru perasan masa aku kejar mamat tu , rupanya dekat tepi sebelah kiri ada ramai pelajar lelaki bersusun. Ok fine aku kata , tebalkan jelah muka.


Nota Penulis : Mamat yang aku kejar tu sebenarnya lelaki lembut ok. Jangan salah faham pula :)
Previous
Next Post »

4 Comments

Click here for Comments
a i m z
admin
March 29, 2013 at 12:06 AM ×

cute giler..hahhaa

Reply
avatar
combi
admin
March 29, 2013 at 1:20 AM ×

hahhahahhahaha..

Reply
avatar
Cik Tia
admin
March 29, 2013 at 8:50 AM ×

haha. lelaki lembut siap pakai liptip lagi ok. hee

Reply
avatar
March 29, 2013 at 10:22 AM ×

hahaa....tgh bayangkan tia kejar dia ni...erm xpe yg penting dia dpt pdompet dia tu,lagi haru kalau terlepas kan....

Reply
avatar