Dekat Luar Panggil Cikgu , Dalam Blog?

Assalamualaikum. Aku ada balas jejak salah sorang blogger yang mai singgah blog aku. Salah satunya ialah empunya Blog Kuning. Bila baca entri-entri dia yang lepas , tetiba aku rasa eksaited.

Dia kata , start 20 Mac 2012 tu dia akan memulakan tugas barunya sebagai seorang cikgu. Maknanya sudah agak lama ya .. Aiseh , apsal aku skema sangat ni. Alamak! Okey sambung ..

First , aku nak ucap tahniah dekat beliau sebab sudah memegang title baru sudah. Cikgu Nadirah atau cikgu Farhana yee :))

Persoalan aku cuma satu sekarang. Kalau dah dekat luar orang panggil dia cikgu , kita yang dalam blog ni nak panggil dia apa ea?

"Alamak kau ni Tia. Soalan yang sepatutnya bukan soalan pun kau jadikan soalan .."

Hewhew :)) Sekian ..
Previous
Next Post »

3 Comments

Click here for Comments
1
admin
April 2, 2012 at 12:34 AM ×

Salam..paggil kakak je kot..klu dia lbh tua:)

Reply
avatar
atiqa aris
admin
April 2, 2012 at 1:11 AM ×

hehe panggil awk2 je dah.

Reply
avatar
amny
admin
April 2, 2012 at 1:52 AM ×

tayah panggil cikgu pon tape sebab die bukan cikgu tia ..ehhehe

*memandai je ajar orang

Reply
avatar