Ternyata Lebih Lembut

Assalamualaikum.


Actually saya sedang pelbagaikan cara penulisan saya supaya diterima oleh ramai orang. Tak kira tua atau muda , sudah berkahwin atau bujang , pelajar atau sudah bekerja.


So , saya mencuba untuk menggunakan kaedah ini. Mulanya , saya risau kalau penulisan jenis macam ni akan buat orang menguap , mengantuk sebab boring. Sebab tujuan saya masih sama. Menulis secara santai. Atau dalam bahasa omputeh , rileks.


Setakat ni saya tak tau macamana penerimaan orang. Tapi bila ada yang kata ayat memang agak skema. Saya diam. Eh , ada tapi lah katanya. Tapi , lembut bunyinya. So , ayat memang skema tapi lembut bunyinya. Wow! Dapat rasa tak kelembutannya di situ? Hehe ..


Perbezaan masa saya menulis dulu dengan sekarang memang dah berubah. Agak memalukan sikit bila saya baca entri-entri tu dari awal. Tapi , okay jugak kan. Boleh buat perbandingan di masa hadapan :)

Previous
Next Post »

12 Comments

Click here for Comments
Anonymous
admin
April 26, 2012 at 7:26 PM ×

ok ape...
aku bace best jer...
menusuk kalbu n terharu...hehehe
teruskan penulisan mcm ni...
seronok bace...

Reply
avatar
Unknown
admin
April 26, 2012 at 7:43 PM ×

Sebenarnye tak kisah orang menulis mcm mane..asalkan input or matlamat yg nak disampaikan tu sukses.. :)

jgn lupe support blog-blog saye :

http://loolypopstrawberrydengancoklat.blogspot.com/
http://ciklollypopsolution.blogspot.com/

Reply
avatar
Anonymous
admin
April 26, 2012 at 7:57 PM ×

kak tiaaaaaa, suka baca blog ni.

Reply
avatar
Unknown
admin
April 26, 2012 at 8:11 PM ×

kadang-kadang memang rasa kelakar bila masa post2 yang lama. hehee. tapi xpe boleh perbaiki dr masa ke semasa.

Reply
avatar
April 26, 2012 at 9:22 PM ×

ena suke sgt blog sis... sy xkira santai ke x tapi menarik dan byk input yg sy dpt.... ^.^ keep it up..

Reply
avatar
Unknown
admin
April 26, 2012 at 9:57 PM ×

@Anonymous : ye ke? Terima kasih. kalau macam tu , selalu lah mai datang blog saya dan baca entri saya ye :)

@syiQin eQin : insyaAllah .. i support u , u support me :)

@Miszz Miza : thanks Miza .. and thanks sebab support akak ye :)

@EYFAalias : yep! totally agree dengan eyfa :)

@♔Lady Ainaa♔ : thanks ena .. thanks sebab support sis :)

Reply
avatar
P#eoniX
admin
April 26, 2012 at 10:13 PM ×

macam baby gak...mule-mule merangkak..pastuh berjalan...keep on blogging...;p silap aribulan kalah haku....heheheh

Reply
avatar
ary_lee
admin
April 26, 2012 at 11:29 PM ×

Menuju ke arah KEMATANGAN^^

Reply
avatar
ReramaBiru
admin
April 26, 2012 at 11:37 PM ×

~suka dengan cara awk..bagi sy ok je tak bosan pon :)

Reply
avatar
Hidayah
admin
April 27, 2012 at 8:51 AM ×

saya suka..saya suka..

(kata mei mei watak animasi dalam rancangan kartun upin&ipin

Reply
avatar
April 27, 2012 at 10:27 AM ×

biarlah org rasa agak skema gaya penulisan blog kita, yg penting kita selesa dgn apa yg kita taip..gaya penulisan pun boleh menampakkan kematangan kita jgk :)

cuba bandingkan penulisan kita dulu dan skrg? lucu ni jauh beza hehe

jgn tgk entri lama sis ya hahaha memalukan :P

Reply
avatar
Moon
admin
April 28, 2012 at 11:17 PM ×

Salam adik maniss Cik Tia :)

Bidang penulisan sebenarnya sangat menarik. Time belajar di sekolah menengah dulu seronok buat karangan kat sekolah sampai kat rumah apply buat cerpen novel semua. Tapi jenuh nak nyiapnya :P Sekarang jarang menulis bila teknologi dah berkembang ni. Banyak copy je yerk... Lama2 bahasa pun tunggang langgang macam Moon ni :)
Panjang pulak komennya... So far boleh jadikan blog Cik Tia ni sebagai rujukan untuk blogger baru macam saya ni...

Reply
avatar