Matinya Seorang Blogger

Assalamualaikum. Thanks for drop by here ..

Hey :)


Entah kenapa suddenly aku boleh terfikir pasal mati. Dan ditambah lagi dengan cerita pasal facebook tu baru-baru ni. Hmm , aku tak nak ulas lebih lanjut pasal hal facebook tu.


Macamana kalau secara tiba-tibanya aku mati? Apa jadi dekat blog aku? Facebook aku? Seriously buat masa sekarang no one yang tau password dan email yang aku guna untuk log in blog and facebook aku.


Maybe I should put trust in someone. Bagi email and password yang aku gunakan untuk log in my blog and my facebook. So that the person yang aku trust tu akan bagitau kawan-kawan aku yang lain.


Mesti ramai yang akan doakan aku nanti kan? InsyaAllah. Sejahat-jahat mana pun seseorang tu , panjatkanlah doa yang baik-baik untuk dia. Apapun kejahatan yang dia dah buat , itu urusan dia dengan Allah. Siapa kita untuk menghukum dia kalau ada lagi yang berhak untuk menghukum?

Previous
Next Post »

13 Comments

Click here for Comments
April 11, 2012 at 6:38 AM ×

erm..btul..kna ada jgk someone yg th fb kita..risau jd pape..

Reply
avatar
April 11, 2012 at 10:20 AM ×

megingati mati amat digalakkan. Terserah pada diri kita bagaimana mahu menguruskan hal2 sedemikian.. :)

Reply
avatar
Anonymous
admin
April 11, 2012 at 11:39 AM ×

pernah gak pk sal tu tp.... it's too difficult to put a trust on somebody sometime ...

Reply
avatar
Anonymous
admin
April 11, 2012 at 11:42 AM ×

ermm.. baru2 ni adik gee bagi password fb dye dan pesan perkara yg sama.. :')

Reply
avatar
mysha
admin
April 11, 2012 at 12:44 PM ×

hye Tia...

hurm sedey pulak akak baCa statement TIa..akak adviCe password tu klo nak bagi, bagi pada yang betul2 Tia trust..klo x jadi mcm akak..kene anaiya jer..huhuhu

Reply
avatar
mysha
admin
April 11, 2012 at 12:44 PM ×

hye Tia...

hurm sedey pulak akak baCa statement TIa..akak adviCe password tu klo nak bagi, bagi pada yang betul2 Tia trust..klo x jadi mcm akak..kene anaiya jer..huhuhu

Reply
avatar
ieza ashaari
admin
April 11, 2012 at 1:29 PM ×

lamanya xke sini smpaikan pembaharuan kat blog nie izfa xtahu..

betul tue kan.. terasa takut pergi tiba2 tp facebook dan blog msih bernyawa..

Reply
avatar
April 11, 2012 at 2:20 PM ×

siapa kita nak menilai orang lain?

kadang2 diri sendiri pon belum tentu baik...hanya Allah yang berhak menilai dan menjatuhkan hukum kepada hamba-Nya

Reply
avatar
ila
admin
April 11, 2012 at 3:52 PM ×

takut mghadapi mati sbb kite tak bersedia utk jumpe dengan Allah. lagi.
sama2 la mmperbanyakkan amaln

Reply
avatar
April 12, 2012 at 11:52 AM ×

blog sis mmg ada penjaga suda even sis xda kelak :)

Reply
avatar
April 12, 2012 at 10:42 PM ×

terima kasih ingatkan saya tentang mati.. persiapan utk mati tak de la..
amal pun kurang.. kene rajin2 mengaji la yea sambil2 buat blog & dok "godek" FB tu.. :-)
Pokok Manggis Depan Rumah

Reply
avatar