Demam Setia Hujung Nyawa

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum ..


Sana sini dengar cerita Setia Hujung Nyawa. Dah lama sebenarnya. Tapi yelah , orang tinggal kolej asyik tertinggal saja. Saya lah terutamanya :D


Bila mood Setia Hujung Nyawa dah aktif , habis satu bilik terkena tempiasnya. Kunci jam nak bangun pagi , lagu dari cerita Setia Hujung Nyawa. SMS masuk , pun lagu dari Setia Hujung Nyawa juga. Jangan cakaplah kalau bunyi panggilan telefon , dah sah-sah dari Setia Hujung Nyawa.


Kita tengok sampai bila "demam" ni akan bertahan ya ;)
Nak sambung buat assignment dulu .. Weee ..

Previous
Next Post »

6 comments

Click here for comments
ZWAN SABRI
admin
February 25, 2013 at 11:22 PM ×

Eh, Setia Hujung Nyawa dah lama habisla cik kak ooi.. HAHA

Reply
avatar
February 26, 2013 at 12:48 PM ×

amboi demam setia ujung nyawa dia panjangnye...hehee.akak pun guna ring tone tu..koh3

Reply
avatar
diana
admin
February 26, 2013 at 4:44 PM ×

heheh..sikit hari lagi ada drama baru. ':sebenarnya saya isteri dia"
lagi best..:)

Reply
avatar
Cikgu Ma
admin
February 27, 2013 at 8:36 AM ×

layan jgk setia hujung nyawa tu...tgk online jerr...hehe

tp x der la taksub sangat...

Reply
avatar
pha is
admin
March 4, 2013 at 8:55 PM ×

sama la. dulu, masa dalam dewan kuliah tetiba dengar ringtone lagu setia hujung nyawa. rupanya henset lecturer.. hahah

Reply
avatar