Singgah Blog Kejap

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum ..


Aku tak ada nak cerita apa pun. Sekarang dekat library baru lepas pinjam buku. Sejujurnya , dah dua semester aku dekat UiTM ni. Ni lah pertama kali aku pinjam buku. Alasan , tak ada masa. Ni pun pinjam sebab ada assignment nak kena buat.


Aku pinjam empat buah buku. Tapi sebenarnya boleh je pun pinjam sampai 15 buah buku. Hanya untuk dua minggu okey. Lepas tu kena pulangkan. Gila tamak kot pinjam buku banyak tu pas tu baca pulak dalam dua minggu aje.


Antara buku yang aku pinjam :

  1. Kekasih Allah yang Sejati
  2. Kenapa Perlu Bercinta
  3. Jadikan Solat Sebagai Penolong Hidup Mu
  4. Principles of Economics

Hahaa! Mesti boleh agak kan buku yang mana untuk assignment. Yang nombor empat tu je buku rujukan nak buat assignment. Yang lebih , suka hati saya. Hehe ..


Okey , nak logout ni. Jam4.30 petang ni ada kelas PENGURUSAN RUMAH TANGGA pulak :D


InsyaAllah , ada masa update lagi. Bajet macam ramai pembaca =="
Jaga diri uolsss ^___^
Previous
Next Post »

5 Comments

Click here for Comments
diana
admin
February 19, 2013 at 6:00 PM ×

selamat membaca..:)

Reply
avatar
ary_lee
admin
February 19, 2013 at 10:12 PM ×

Tia, buku nombor 3 tu, siapa penulisnya ya? dan cer tengok cetakan pertamanya pada tahun bila dan siapa penerbitnya? After baca, kongsi kan sekali bes tak penulisan dia?

Reply
avatar
Fariq
admin
February 20, 2013 at 1:19 AM ×

aik.. mana thesis for blogspot tu??

Reply
avatar
MizzTina
admin
February 20, 2013 at 9:40 AM ×

satu tu je ke utk esaimen?

Reply
avatar
pha is
admin
February 20, 2013 at 3:18 PM ×

pergh... ada kelas pengurursan rumah tangga..? nnti dah kawen rumah tangga mesti hebat.. haha

Reply
avatar